Vraag

Geen internet sinds maandag

  • 18 November 2020
  • 21 reacties
  • 216 keer bekeken

sinds maandag middag geen internet meer. 
alle lampjes zijn groen. Alle kabels al gechecked. Modem al uit en aan gezet. Harde reset geprobeerd. Stappenplan al een paar keer doorlopen. Maar niets helpt. 
 

monteur is geweest, bij mij is alles oké. Modem is vervangen.  Poorten op straat ook vervangen.
Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan de de migratie van telfort naar kpn.
Het moet software matig worden opgelost. Nieuw profiel? Help ik zit al 2/12 dag zonder internet/telefoon. Voor een noodzakelijk beroep uit.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Mourou, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Profiel is aangevuld.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie dat de juiste stappen al gezet zijn. Ik wil je vriendelijk vragen om dit af te wachten, onze technische mensen zijn hiermee bezig! 

Absurd gewoon, zit al vanaf maandag zonder enige aanleiding zonder telefoon en internet. De migratie heeft al een paar maanden geleden plaats gevonden. Ik betaal al maanden de nota aan KPN en vanaf maandag plots geen internet.

Reputatie 4
Badge +3

@Alex_P maar waarom @Mourou offline bij een label-overname? Beide providers zitten op KPN Wholesale als operator…. en ook al zou Telfort en KPN ieder hun eigen netwerk leveren via WBA dan nog snap ik niet dat een klant dan dagenlang offline moet zijn….. Kan je dit eens uitleggen?

Als ik niet voor morgen online ben, dan overweeg ik mijn abonnement per direct te beëindigen. Ik werk thuis, kan niet naar kantoor wegens risico geval. Ik voor een vitale beroep uit en ben afhankelijk van een goed werkend internet.

Badge +12

Als ik niet voor morgen online ben, dan overweeg ik mijn abonnement per direct te beëindigen. Ik werk thuis, kan niet naar kantoor wegens risico geval. Ik voor een vitale beroep uit en ben afhankelijk van een goed werkend internet.

Per direct beëindigen zal niet kunnen en dan zou u zeker een tijdje zonder internet zitten. Een eventuele andere provider heeft namelijk ook tijd nodig. Ik begrijp uw urgentie maar denk dat afwachten in ieder geval het snelste is (ook al is dat in uw geval nooit snel genoeg)

Als ik niet voor morgen online ben, dan overweeg ik mijn abonnement per direct te beëindigen. Ik werk thuis, kan niet naar kantoor wegens risico geval. Ik voor een vitale beroep uit en ben afhankelijk van een goed werkend internet.

Per direct beëindigen zal niet kunnen en dan zou u zeker een tijdje zonder internet zitten. Een eventuele andere provider heeft namelijk ook tijd nodig. Ik begrijp uw urgentie maar denk dat afwachten in ieder geval het snelste is (ook al is dat in uw geval nooit snel genoeg)

 


Bij afdeling  verkoop dan krijg je vrijwel direct iemand aan de lijn om jou een product aan te smeren. Maar als er en probleem is of storing is dan zit jou zou een halfuur in de wacht.

Vandaag 23/11 nog steeds geen internet. Heb drie schoolgaande kinderen, die online school moeten volgen. Ik zelf werk thuis. Ik heb pas vandaag (na een volle week) van een medewerkster van kpn te horen gekregen dat ik beroep kan doen op een noodpakket. Die ik morgen kan ophalen. Waarom niet eerder meegedeeld? Bij het noodpakket krijg je mobiel internet tot een Max van 50gb. In deze tijd is 50 gb niets, ben je er zo doorheen met 5 (waarvan drie volwassen) personen en alle apparatuur. Wat zijn de mogelijkheden omdat dit te verhogen?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Abdel, 

Ik zie inderdaad dat dit nog steeds niet is opgelost, tot mijn grote spijt heb ik daar verder geen invloed. 

Waar ik wel invloed op heb is je noodpakket en de data. In die kleine modem zit een simkaart, als je die simkaart eruit haalt zie je een simkaartnummer. Zou je dat nummer hier willen vermelden? Dan ga ik de databundel flink bijvullen. 

8931080219128835144

Hi Abdel, 

Ik zie inderdaad dat dit nog steeds niet is opgelost, tot mijn grote spijt heb ik daar verder geen invloed. 

Waar ik wel invloed op heb is je noodpakket en de data. In die kleine modem zit een simkaart, als je die simkaart eruit haalt zie je een simkaartnummer. Zou je dat nummer hier willen vermelden? Dan ga ik de databundel flink bijvullen. 


8931080219128835144

Reputatie 7
Badge +24

Hi Abdel, 

Ik zie inderdaad dat dit nog steeds niet is opgelost, tot mijn grote spijt heb ik daar verder geen invloed. 

Waar ik wel invloed op heb is je noodpakket en de data. In die kleine modem zit een simkaart, als je die simkaart eruit haalt zie je een simkaartnummer. Zou je dat nummer hier willen vermelden? Dan ga ik de databundel flink bijvullen. 


8931080219128835144

Dank, je kunt nu flink vooruit. 

Hi Abdel, 

Ik zie inderdaad dat dit nog steeds niet is opgelost, tot mijn grote spijt heb ik daar verder geen invloed. 

Waar ik wel invloed op heb is je noodpakket en de data. In die kleine modem zit een simkaart, als je die simkaart eruit haalt zie je een simkaartnummer. Zou je dat nummer hier willen vermelden? Dan ga ik de databundel flink bijvullen. 


8931080219128835144

Dank, je kunt nu flink vooruit. 

Waardeloos apparaat, ontvangst is alleen als je er heel dicht bij bent. Gaat een beetje moeilijk met vijf personen. Als je naar een andere kamer loopt (omdat een andere kind in een andere kamer online les heeft) heb je geen ontvangst meer.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel irritant ja. Hoe graag ik ook wil, ik kan dit zo niet vergroten. Het is een noodoplossing. Hopelijk snel herstel van jouw verbinding. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb ook nog even met de Technische Dienst geschakeld. Mijn collega heeft je een sms gestuurd met een telefoonnummer. Ik wil je vragen daar even heen te bellen. Mijn collega kan je verder helpen om de verbinding te herstellen. 

Ik heb ook nog even met de Technische Dienst geschakeld. Mijn collega heeft je een sms gestuurd met een telefoonnummer. Ik wil je vragen daar even heen te bellen. Mijn collega kan je verder helpen om de verbinding te herstellen. 

Heb net terug gebeld, degene die ik aan de lijn had wist helemaal niets van wat er aan de hand is. Hij kon mij niet helpen. Hij zal alleen doorgeven dat ik heb gebeld. Waardeloos service van kpn.

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat er vandaag wel een nieuwe ExperiaBox is verstuurd. Ik hoop dat dit het probleem verhelpt. Mijn collega's blijven dit verder in de gaten houden voor je. 

Ik zie dat er vandaag wel een nieuwe ExperiaBox is verstuurd. Ik hoop dat dit het probleem verhelpt. Mijn collega's blijven dit verder in de gaten houden voor je. 

Waardeloos. Geen worden ervoor.

al anderhalve werk zonder internet en telefoon en dit met schoolgaande kinderen en thuiswerken. Als of het aan de box ligt. Deze is anderhalve week nieuw geleverd.

Reputatie 7
Badge +21

Ik lees in onze systemen terug dat er vanochtend telefonisch contact met jou is opgenomen en dat in dit gesprek is aangegeven dat er een nieuw modem wordt toegestuurd. Klopt dat? Ik begrijp dat je zo snel mogelijk weer gebruik wil maken van onze diensten, helemaal in deze tijd met schoolgaande kinderen en werken vanuit huis. Ik hoop dat deze ExperiaBox het probleem verhelpt, anders pakken mijn collega's het weer verder op.

Ik lees in onze systemen terug dat er vanochtend telefonisch contact met jou is opgenomen en dat in dit gesprek is aangegeven dat er een nieuw modem wordt toegestuurd. Klopt dat? Ik begrijp dat je zo snel mogelijk weer gebruik wil maken van onze diensten, helemaal in deze tijd met schoolgaande kinderen en werken vanuit huis. Ik hoop dat deze ExperiaBox het probleem verhelpt, anders pakken mijn collega's het weer verder op.


de box is ontvangen. Zoals het er nu naar uit ziet doet ie het weer. Maar de vergoeding die ik krijg van €20,00 voor al het leed, ongemak (extra telefoonkosten omdat thuis telefoon ook het niet deed) wat ik heb moeten doorstaan. Is bar weinig. 1 maand abonnementskosten was op zijn plaats geweest.