Beantwoord

Geen internet thuis, mogelijke oplossing?

  • 19 April 2020
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedemorgen

 

Ik heb een vraag over mijn internet thuis

Wij hebben tijdelijk geen internet thuis, ik ben overgestapt van kpn naar ziggo en we zijn na 2 weken weer terug bij kpn.
 

Omdat wij zijn overgestapt Zijn we weer een nieuwe klant bij kpn, en word het internet pas 27 april weer aangesloten. ( we hebben alles van voorheen nog staan dus de experia cox v10 is nog aangesloten)
Aangezien we met  corona zitten en iedereen thuis zit, is mijn vraag of hier een tijdelijke oplossing voor is?  
 

 ( ik heb hiervoor mijn mobiele abbo al voor gebruikt en moet nu voor elke 1gb 8 euro betalen dit is wel aan de hoge kant ik als ik dit elke dag 3 a 4 x moet gaan doen aankomende 8 dagen.  )
 

met vriendelijke groet 

Jaimy

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 April 2020, 10:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Jamess, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is niet fijn! Heb je geen gebruik gemaakt van de overstapservice bij KPN? Dan kan je namelijk aangesloten worden op het moment dat je abonnement bij Ziggo afloopt. 

Ik heb even gekeken op je adres, maar kan hier zo snel geen aanvraag vinden. Klopt dit adres nog wel of ben je onlangs verhuisd? Heb je voor mij het klantnummer van je nieuwe abonnement, zodat ik het een en ander voor je kan gaan nakijken wat betreft mogelijkheden?

Reputatie 7
Badge +21

@Jamess bedankt voor je e-mail! Dit is de bestelbevestiging maar niet het contract. Hierna zou je nog een mail moeten krijgen met het contract. Op jouw adres zie ik dat op 12 april het e-mail extra abonnement dat bij ons liep is opgezegd. Op huisnummer toevoeging A zie ik ook nog een e-mail abonnement. Verder zie ik op het adres geen nieuwe bestellingen :disappointed_relieved:  Het lijkt me het handigst als je even met ons belt en alsnog, indien dat nog van toepassing is, een abonnement gaat afsluiten zo snel mogelijk!

Heey  @Susan_ 

 

ik heb inderdaad even telefonisch contact gezocht en het is nu gelukt.

 

 

bedankt voor je hulp

 

groeten jaimy

Reputatie 7
Badge +21

@Jamess , top! Graag gedaan hoor, en je bent altijd welkom op het Forum! :smile:

Reageer