Beantwoord

Geen internet want glas lampje brandt niet

  • 31 January 2022
  • 9 reacties
  • 312 keer bekeken

Badge

Hallo allemaal,

Ik ben een nieuwe klant bij KPN. De monteurs heeft vorige week wifi, kabels en andere apparaten geinstalleerd. Maar het lampje glas brandt niet groen. Dus ik geen internet. Vier monteurs zijn op verschillende tijd mijn huis geweest om een oplossing vinden. Helaas konden ze niet een oplossing vinden. Ik heb vanavond klantenservice opgebeld. Ik heb een nieuwe afspraak op 10 Februari voor een andere monteur. Ik heb commentaren van dit probleem gelezen. Maar elke monteur kan niet een oplossing vinden. Ik weet niet hoe kan ik een oplossing moet vinden. Heeft iemand dit probleem net als ik gehad? 

ik wil een advies van je horen.

Bij voorbaat hartelijk bedankt

icon

Beste antwoord door LaurensZalm 31 January 2022, 23:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dat het Lampje glas niet brand betekend dat er geen of te zwak signaal op de glasvezel staat. 

Dit kan uiteraard nog steeds meerdere redenen hebben 

  • Vezelbreuk en of beschadiging
  • Lijn foutief aangesloten al dan niet door kruising.

De 10de zal er weer een monteur komen met uiteraard primaire doel zorgen dat het signaal aankomt, Hoewel een KPN monteur slechts de situatie kan oplossen als de vezel goed is ( Dit kan hij controleren met een laserpen ) mocht deze tot de conclusie komen dat dit niet het geval is kan deze een testopstelling maken i  de wijnkast om te kijken of het signaal goed weg gaat daar, Mocht dit zo zijn maar op locatie het niet goed werken dan kan deze monteur op zijn beurt KPN Netwerk aansturen met het verzoek de vezel te corrigeren. 

 

Badge

Beste LaurensZalm,

Bedankt uw bericht! Ik snap dit probleem van het lampje glas. Gisterenochtend is een monteur in mijn huis geweest. Maar hij vond niet een oplossing. Ik ben bang dat een monteur op 10 februari niet een oplossing vindt. Wat vervelend voor mij! ik wacht nog steeds mijn internet. :pensive:  Ik vraag me af hoe kan ik extra vroeg een oplossing vinden?

 

Alvast bedankt!

Groetjes van Mehmet

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Mehmet Cankurtaran, welkom het KPN forum! Wat leuk dat je hebt gekozen voor KPN. :green_heart: Alleen jammer dat de installatie niet helemaal vlekkeloos verloopt waardoor je nu nog zonder diensten zit. Er staat een afspraak met een monteur gepland op 10 februari tussen 13.00 en 15.00 uur. We zullen dit monteursbezoek moeten afwachten. Mocht blijken dat de monteur het niet kan oplossen, dan zal hij KPN Netwerk aansturen. Het spijt me dat ik momenteel niet meer voor je kan doen.

Ik heb ook zelfde problem en KPN DIET HELEMAAL NIKSSSSS en mijn abonnement gaat vanaf vandaag starten,bij mij lampje doet ook niet (Glas) 

 

 

Hallo @HamiiiiD , pas als je een SMS of mail krijgt dat je lijn actief is kun je er gebruik van maken.

Heb je die al gehad, haal dan de glaskast op de foto eens minimaal 2 mininuten van de stroom en geef de modem een fabrieks-reset.

Werkt alles nu goed?

100 keer ik heb geprobeerd dat internet krijgen,maar hij doet niet ,Glas lampje brand niet 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@HamiiiiD Ik zie dat je ook een eigen topic hebt:

Het lijkt me beter om daar verder te gaan.