Beantwoord

geen internet wel wifi

  • 30 September 2020
  • 11 reacties
  • 122 keer bekeken

Heb wel WiFi maar geen internet verbinding Vaak valt hij weg kpn zegt dat alles goed is.Mijn man kan niet meer thuis werken

icon

Beste antwoord door Beamer 6 October 2020, 12:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Ik heb het zelfde probleem wel WiFi en internet die uitvalt. Mijn man kan niet thuis werken is traag en valt weg.KPN gebeld en zeggen dat er niks aan de hand is de buurman zit met het zelfde probleem 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Hallo @Beamer , welk merk en type modem heb je?

 

Experia Box v9

Reputatie 7
Badge +24

Experia Box v9

Heeft u ook tv van KPN? Werkt dat wel? Blijft dat de hele dag door werken?

De tv blijft nu aan maar een week geleden viel hij konstant uit en starte weer op

Reputatie 7
Badge +24

De tv blijft nu aan maar een week geleden viel hij konstant uit en starte weer op

Wat zegt deze site over de snelheid op uw adres?

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

 

Heb hem via kpn gerecet en nu heeft hij 47 internet snelheid 

Maar vanavond komt eindelijk een monteur ben benieuwd 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Beamer Welkom hier op het KPN Forum. Een vervelend probleem en ik hoop dat het inmiddels is opgelost? Heeft de monteur de oorzaak kunnen vinden? 

Ja hebben een andere expediabox gekregen de v10

Mijn Samsung tablet tab S2 bleek  wel  (sterk) wifi  signaal te ontvangen  maar als énige apparaat in huis geen internetverbinding.   Alles gedaan wat zoal werd aanbevolen.  Zonder resultaat. Uiteindelijk gaf een zoekpagina van Bing  via een pop up de oplossing:  

De automatische TIJDSINSTELLING  bleek uitgeschakeld.  Opnieuw ingeschakeld. Daarna was het probleem verholpen. Zoiets bedenk je toch niet ….:grin: )

 

Â