Beantwoord

Geen internetverbinding thuis

  • 31 October 2020
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Hoii,

Sinds vrijdag middag geen internetverbinding thuis. Modem start en lampje gaat direct op rood. Ik heb vandaag een nieuwe modem ontvangen ( zelfde type experia box v10a). Heb de modem aangesloten maar weer hetzelfde probleem. Ik heb met een medewerker gesproken en die gaf aan dat er iets van een swap was en dat modem per 3 november weer actief zal zijn. Ik heb bij de buren gevraagd of zij wel gewoon een verbinding hebben, de buren gaven aan dat er gister een monteur bij hun is geweest en dat de monteurs buiten in de kast het een en ander hebben gedaan. Mijn vraag nu is moet ik afwachten? Beetje drama zonder internet thuis.

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 31 October 2020, 18:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge

Hi Derrr,

 

Heb je al geprobeerd het nieuwe modem een harde reset te geven (reset gaatje achterop modem tussen WAN en Power 10 sec. indrukken)? Dit geeft, ook bij nieuwe modems, vaak de oplossing als het probleem zich bij jou in het klantdomein bevind. Als het probleem in het KPN domein licht zal er, indien van toepassing, een monteur ingepland moeten worden, hiervoor kunt u bellen met 0800-0402.

 

Met vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Derrr, welkom en dank voor het alvast invullen van je profiel. Jammer dat het met de nieuwe Experia Box niet is opgelost. Dan is de vervolgstap een storingsmonteur. Deze heb ik dan ook voor je ingepland op de eerst mogelijke datum. Dat is geworden maandag, 2 november, tussen 10:00 en 12:00. Je krijgt een bevestiging per sms en e-mail. Mocht datum en/of tijd niet uitkomen staat daar ook in hoe je kunt herplannen. Let er wel op dat er alleen herpland kan worden naar een latere datum/tijd. 

Het 06-nummer in je profiel is er niet een van ons. Mocht je nog wel ook een KPN mobiel abonnement in huis hebben, zet dat 06-nummer ook in je forumprofiel. Dan kan ik die voorzien van extra data zodat je die over het weekend als hotspot kunt gebruiken.

Bedankt voor je hulp.