Beantwoord

Geen IP-adres Playstation bij aansluiten Experia Wifi extender

  • 9 October 2021
  • 6 reacties
  • 87 keer bekeken

Dacht eerst probleem te hebben met de modem zelf, dus reset gedaan, daarna weer geprobeerd Experia WiFi extenders aan te sluiten. Als ik probeer te verbinden met de experia wifi krijg ik geen verbinding met het internet. Dus ik heb echt 5x die extenders gereset en nog steeds hetzelfde probleem. PlayStation geeft daadwerkelijk een probleem aan: “cant obtain IP adres” 

kan iemand aub helpen, ik word gek

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door EsenCar 9 October 2021, 22:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik zie dat een admin het onderwerp heeft aangepast, het is niet alleen bij mijn PlayStation het is bij elk apparaat, draadloos en bedraad 

Reputatie 7
Badge +24

De Experia WiFi is bekabeld op de Experiabox aangesloten? Met een kabel? Geen draadloze verbindingset? Wat als je de PlayStation aansluit op de 2de poort van de Experia WiFi? 

Ja ze de boxen zijn verbonden met de kabel naar de modem, dit komt niet alleen voor op mijn PlayStation maar alle apparaten, WiFi en ethernet kabel 

Experia box v9 subnet masker is 255.255.255.0 en van de extender 255.255.0.0

maakt dit het verschil en zo ja hoe verander ik dit. De experia WiFi extender heeft niet een console waarin ik dit kan veranderen

Reputatie 7
Badge +24

Wat als je de PlayStation aansluit op de 2de poort van de Experia WiFi? 

 

Jij denk ik heb op dit moment nog niet aan alles gedacht. Ik heb het zelf al opgelost door handmatig de IPs aan te passen naar de zelfde als die van de Modem.