Beantwoord

Geen korting bij verlenging vaste diensten

  • 26 July 2020
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heb contact met KPN gehad voor contractverlenging mèt korting. Heb internet +tv + 2 x mobiel.. ze doen het niet! Nooit eerder meegemaakt terwijl dat als je voor KPN kiest je wel korting kunt krijgen?!😡

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 July 2020, 17:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Mario27 , in principe hoef je niet te verlengen, na de vaste contractperiode loopt het abonnement gewoon door, maar dan met 1 maand opzegtermijn.

Abonnementen lopen nooit precies gelijk, dus zijn ook nooit tegelijk te verlengen.

Wat zou je willen verlengen, met welk doel, het thuis abo of 1 van de mobiele abo's?

 

Reputatie 3
Badge +1

Gewoon korting vragen.. dat is toch heel normaal? Je kunt tenslotte overal heen.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mario27 ,

KPN vindt het een hele eer dat je al jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚

KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap jouw opmerking over korting bij verlengen aangezien nieuwe klanten dit aangeboden krijgen. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geeft KPN korting voor een paar maanden op het abonnement bij een nieuw abonnement. Wanneer KPN dat vaker doet (dus bij verlengingen), dan wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.

 

wat ik wel jammer vind is dat wanneer je Chat met KPN ze letterlijk tegen je zeggen dat wanneer een andere aanbieder een goed bod doet dat je beter daar naar toe kan gaan 

snap dat ze je niet iedere keer voor 35 euro alles kunnen aanbieden en dat ze ook geld willen verdienen maar vasten klanten kun je ook houden door af en toe extra gratis films en series toe te voegen of eens gratis een maand Film 1 etc 

dan krijgt de klant ook het gevoel dat er echt iets gedaan word om je daar te houden 

inplaats van dubbele data op je telefoon waardoor je 20 g per maand hebt terwijl je overal overladen word met Wifi en deze dus vrijwel nooit op maakt