Beantwoord

Geen korting bij wijziging naar Hussel

  • 18 August 2020
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Waarom krijg je als vaste klant die abonnement heeft alles in één standaard heeft, en die wil nu gebruik wil maken van abonnement hussel geen recht op allekortingen. Als je een mobiel abonnement gaat wijzigen krijg je toch ook alle kortingen.

Vind het schandalig dat je al zo veel betaald als jaren vaste klant en dan komen ze je ook nog niet te gemoed als je wat wilt wijzigen.

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 August 2020, 18:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Waarom zou ik, als vaste klant, moeten betalen voor jouw korting waarop je recht meent te hebben?

Overigens heb je die korting allang gehad.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gienus ,

KPN vindt het een hele eer dat je al zo lang een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚

KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap jouw opmerking over acties voor bestaande langdurige klanten. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geeft KPN korting op het abonnement bij je nieuwe abonnement. Wanneer KPN dat vaker doet voor bestaande klanten wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.