Beantwoord

Geen retourdoos ontvangen

  • 30 September 2020
  • 6 reacties
  • 20 keer bekeken

Ik heb geen retourdoos ontvangen

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 October 2020, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @jellekegeld. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen retourdoos hebt ontvangen. Je kunt ook een eigen doos gebruiken. De doos met apparatuur geef je af bij een PostNL locatie. Verzending is gratis. Het retouradres is: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alpen aan den Rijn. 

Als je toch wilt dat ik alsnog een retourdoos verstuur, dan hoor ik dat graag van je! Laat je in dat geval jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je een eigen doos hebt gebruikt en dat je het inmiddels al retour hebt gestuurd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden.

Nee nog niet gebeurd, er zat een weekend tussen vandaar geen reactie. Ik ontvang graag een doos

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb zojuist een retourdoos toegestuurd.:blush:

Dankje, ik zag het 

Reputatie 7
Badge +21

@Graag gedaan!