Beantwoord

Geen retourdoos ontvangen

  • 16 December 2020
  • 2 reacties
  • 6 keer bekeken

Mijn abonnement is 14 december verlopen en zou een retourkosten van kpn toegestuurd krijgen, maar tot op heden geen bericht daarover een geen retourdoos ontvangen.***

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 December 2020, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @internet verbinding. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je nog geen retourdoos hebt ontvangen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, het adres waarop het abonnement actief was en klantnummer? Dan kan ik alsnog een retourdoos toesturen. Je kunt ook een eigen doos gebruiken. De doos met apparatuur geef je af bij een PostNL locatie. Het retouradres is KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn. Hier zijn geen kosten aan verbonden. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niet meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je een eigen doos hebt gebruikt. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden.