Beantwoord

geen service

  • 4 May 2020
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik heb een experia box v10. Geen internetverbinding. De lampjes power en wireless branden continu groen. Het services lampje brandt continu oranje. Zowel op internet als telefonisch wordt ik doorverwezen naar een monteur, maar ivm corona kan ik geen afspraak maken

icon

Beste antwoord door PetravanderGoot 7 May 2020, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @PetravanderGoot . Welkom op het forum.

Dat is behoorlijk vervelend. Kun jij je profiel aanvullen en vervolgens hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Heb je de kabeltjes al even nagelopen? EN heb je het modem ook even een herstart gegeven? Wat voor kleur heeft het internetlampje trouwens?

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @PetravanderGoot ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het probleem inmiddels verholpen? Als we nog iets kunnen doen lees ik het graag. 

Inmiddels is er via een hele omweg een vriendelijke monteur geweest die het probleem heeft verholpen

Fijn dat je het via andere weg hebt kunnen oplossen. Als je in de toekomst andere vragen hebt, stel ze hier gerust.