Beantwoord

Geen signaal na overstap naar Ziggo

  • 2 March 2022
  • 13 reacties
  • 159 keer bekeken

Wij hebben het zelfde probleem. van Ziggo naar KPN, ook vandaag.

Ziggo is afgesloten, KPN geen verbinding! Wat nu 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 3 March 2022, 14:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Heb je van KPN nog geen SMS of mail gehad dat de dienst geactiveerd is en gebruikt kan worden?

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Carolina Groenendijk, welkom op het forum. 

Even voor mijn duidelijkheid, gaat dit om een mobiele verbinding of om een vaste aansluiting thuis? Zou je in beide gevallen je apparaten (mobiel toestel of modem) willen resetten?

Ik hoor graag van je. 

Beste Jan D,     Ik heb de sms gehad dat de dienst geactiveerd is, ook het activatie nummer, ik heb nooit een pincode gehad, niet per sms en ook niet per mail. deze kun je dan vragen, maar deze tool werkt niet!

Gaat het om een glasvezel-verbinding of een xDSL-verbinding? @Carolina Groenendijk 

Welk modem heb je van KPN ontvangen en waar is deze op aangesloten? Kun je eens een foto plaatsen waar je het modem op aangesloten hebt?

 

Hoi Alex P, Het gaat om een vaste aansluiting, als nieuwe klant van KPN, internet, tv en vaste telefoons etc

 

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hoi Jan D, Het gaat om glasvezel, modem heeft artikel nummer 847796 Sagemcom 5359 BasispaKKET glas. Ik moet even kijken of een foto lukt maar misschien zet het artikel nummer al wat.  Ik heb geen pincode, daarom bij het verdere installeren heb ik deze echt nodig.

 

Hallo @Carolina Groenendijk , geef maar even antwoord op de vraag van @Alex_P .Je hebt glasvezel, dat is nu duidelijk, foto niet nodig. De pincode is hoogstwaarschijnlijk de code om de tv-decoder te activeren. Verder zou internet en de telefoon gewoon moeten werken, Zijn alle lampjes op het zwarte modem, de KPN Box 12 groen?

 

Hoi Alex, Ik heb mijn profiel aangevuld

 

Hoi Jan D, Ik heb twee vaste telefoonlijnen, deze doen het sinds net!  Ik mis inderdaad de code om de tv-decoder te activeren, het lukt dus niet om deze te laten resetten!    Allen hoe wonderlijk, is mijn ene vaste telefoon lijn van telefoon nummer veranderd! Dit nummer heb ik al vanaf 1986 en nu een totaal nieuw telefoonnummer gekregen, hoe los ik dat weer op.  Dank je wel voor al je moeite.

 

 

Hallo @Carolina Groenendijk dat vreemde nummer is een tijdelijk nummer totdat de nummerportatie van je oude naar je nieuwe provider gereed is.

Via 1 of meer mails krijg je diverse inloggegevens toegestuurd, o.a. je abonneenummer om tv te kijken en een bijbehorende pincode en een activatienail en/of SMS wanneer alles geactiveerd is.

 

Reputatie 7
Badge +21

We krijgen op dit moment meerdere meldingen binnen waarin klanten aangeven dat ze geen pincode ontvangen. We hebben dit intern doorgezet. Zodra we meer weten komen we hierop terug. Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:

Reputatie 7
Badge +19

We krijgen op dit moment meerdere meldingen binnen waarin klanten aangeven dat ze geen pincode ontvangen. We hebben dit intern doorgezet. Zodra we meer weten komen we hierop terug. Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:

@Carolina Groenendijk Ik heb nog geen updates hierover, maar ik ben benieuwd of je het intussen nog hebt geprobeerd? 

Je kunt voor snellere hulp ook altijd bellen (0800-0402) of chatten met onze klantenservice. We doen ons best om je via het forum zo snel mogelijk te helpen, maar via de klantenservice heb je direct contact. Dat kan in sommige situaties handiger zijn, vandaar de tip :)