Beantwoord

Geen spotify

  • 28 May 2020
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Hi, via mijn KPN all-in-one zie ik Spotify vermeld op mijn factuur. Nu wil ik Spotify activeren maar kan geen ActivatieCode aanvragen ivm niet bestaand tel.nr en ook mijn e-mail adres blijkt niet te functioneren. Graag zou ik hulp willen krijgen om Spotify zsm te kunnen gebruiken. Kijk al uit naar uw reactie.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 May 2020, 16:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi S, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

S, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â