Beantwoord

Geen telefonie na update v10a

  • 14 September 2021
  • 15 reacties
  • 124 keer bekeken

ik heb dezelfde problemen. Na updaten van Experia Box V10A op 31 augustus werkt onze vaste telefoon niet meer. Meerdere keren contact gehad met KPN. Nieuwe modem gekregen. Maar probleem is steeds niet opgelost. Wij zitten al 2 weken zonder telefoon. Wat moeten wij nu doen en wie kan ons helpen?

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 September 2021, 18:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Hoi @Bella16 . Welkom op het forum.

Wat een narigheid. Dus je hebt een nieuwe experiabox gekregen? Wat voor type is dat?

Kun je je profiel aanvullen? Zou je mij daarna, hier een seintje willen geven?

Dat is Experia box V10.  Ik kan mijn profiel niet aanvullen. Daar staat alleen mijn mobiel nummer. Wilde vast telefoonnummer toevoegen, maar het is niet gelukt

Ik bedoel dit profiel, @Bella16 :

https://forum.kpn.com/settings/profile

 

hier kun je alle relevante informatie kwijt en daarna niet vergeten om het te bewaren.

Dat heb ik net ingevuld

 

Erwin, kun jij mij verder helpen?

 

@Bella16 . Dank voor de gegevens. Ik heb een ticket voor jouw probleem aangemaakt.

Je wordt hierover gebeld binnen 2 werkdagen door de technische dienst. Mocht je vrijdag nog niks gehoord hebben, wil je mij dat dan hier laten weten?

Hoe kunnen zij mij bellen, als mijn vaste telefoon het niet doet? Mogelijk op mobiel? tel. nummer staat in mijn KPN. Toch hoop ik dat dit probleem opgelost wordt. Bedankt

@Bella16  Dat doen ze inderdaad via de mobiel. Maak je daar wel veel gebruik van? Anders is er een kans dat jullie elkaar mislopen.

Beste Erwin, Onze vaste telefoon werkt nog steeds niet!!! (TV trouwens ook). Maar  vaste telefoon is op dit moment het belangrijkste! Ik heb geen meldingen of telefoontjes gekregen van de technische dienst. 

Wij zitten al 2 weken zonder vaste telefoon!  Mijn indruk is dat niemand van KPN zich bezig houdt met ons probleem. Jij vroeg dat op vrijdag aan jou te melden. dat doe ik. 

Graag helpen!!!

Beste forumlezers, 

het lijkt daarop, dat niemand van KPN mij wil/kan helpen met mijn problemen met vaste telefonie. (Na updates van Experia Box V10 2 weken geleden werkt onze vaste telefoon niet meer.

Ik overweeg om over te stappen naar een andere provider.

Kent iemand een andere goede provider?

Hoi @Bella16 . Erg spijtig dat er geen contact is gezocht. 

Ik heb mijn ticket er bij gezocht en zie dat de collega aangeeft dat er iets in de order verkeerd is gegaan. Daarom heb jij geen telefonie. 

Hij zegt in het ticket dat hij dit ook niet kan oplossen en het is nu doorgezet naar de afdeling spoed en herstel. Deze afdeling zal binnenkort contact met jou zoeken. Ik ga wel eerlijk zijn: Het weekend nadert en ik verwacht dat het pas maandag of dinsdag wordt opgepakt. :-(

Fijn! Ik vind het heel erg, hoe KPN dat oplost!!! Hopelijk, krijg ik reactie binnen 3 weken!!!

 

Ik word er ook allesbehalve vrolijk van. Maar helaas heb ik zelf niet de middelen om dit op te lossen. Hier moet écht onze backoffice aan te pas komen. 

Na 3 weken ellende zonder vaste telefoon en TV is mijn probleem opgelost! Ik belde regelmatig KPN, met meerdere medewerkers gesproken. Was al moedeloos. Het bleek ingewikkeld probleem te zijn na updates van Experia box V10. En nuis het eindelijk opgelost. Ik wil alle medewerkers van KPN bedanken voor de gedane moeite en hulp

@Bella16 . Fijn dat je hier nog een update geeft! Dit duurde natuurlijk wel érg lang. Laten we er van uitgaan dat alles nu stabiel blijft en je zorgeloos van de diensten kunt genieten.  Als er toch iets is, laat het mij hier weten.