Beste antwoord door MdeSwart
Bekijk origineelGeen tv/internet/telefonie aansluiting na annuleren overstap
Goedemiddag, wij hebben sinds afgelopen vrijdag geen tv/internet/telefonie aansluiting meer na annulering van onze overstap van KPN naar Ziggo. Dit zou binnen 48 uur worden opgelost, maar we hebben tot op heden nog geen tv/internet/telefonie. Ik verneem graag wanneer dit wordt opgelost. Alvast veel dank.
Dat klinkt niet goed en ik kijk graag met je mee. Ik heb wel enkele gegevens van je nodig, @MdeSwart Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Thx maar heb inmiddels via Facebook bericht gehad dat jullie er mee bezig zijn. Hopelijk is het vandaag of morgen opgelost.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.