Vraag

Geen verbinding met Experia Box V8

  • 31 July 2019
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Mijn experiabox v8 vgv7519 doet vrij weinig meer geen verbinding met tv vaste telefoon en wifi. Heb de stappen via kpn doorlopen gereset enz. Maar er blijft een rood lampje branden. Mogelijk een andere experiabox opsturen en oude omruilen?
Mvg Marcel

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

2 reacties

ter aanvulling:

Glasvezelkastje

Power groen
Glas groen
Ethernet oranje paar sec. aan en paar sec. weer uit
---------
Experiabox power lampje blijft groen en de andere lampjes flashen om de zoveel sec. allemaal tegelijk aan/uit

Bij Reset functie blijft het power lampje op de experiabox rood.
powerknop uit/aan blijft het op groen.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @MarcelV10 Dat klinkt zeker niet zoals het moet zijn en ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer