Beantwoord

Geen verbinding met experiabox v10

  • 27 December 2019
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Beste mensen,

Heb onlangs (weer) problemen gekregen met de experiabox v10. Verwisselen met v10a leverde geen verbetering op, dus teruggewisseld.

Nu helaas geen verbinding met de v10 meer mogelijk via 192.168.2.254. Waar kan dat aan liggen? Heel lastig, kan mijn oorspronkelijk portforwardings zo niet meer herstellen …

Bvd!

icon

Beste antwoord door AJD 27 December 2019, 12:16

Bekijk origineel

2 reacties

Beste mensen,

Is ‘opgelost’ via inloggen vanaf andere pc met andere browser … tip gevonden op dit forum met andere zoeksleutel (‘inloggen').

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @AJD. Wat goed dat je inmiddels al een oplossing hebt gevonden op het KPN Forum. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer