Beantwoord

Geen verbinding met PSN en ABN app/websites

  • 19 May 2020
  • 4 reacties
  • 170 keer bekeken

ik heb sinds vorige week een probleem met het inloggen op de abn amro en playstation sites via mijn WiFi thuis netwerk. Zowel de apps als de websites lijken geblokkeerd te worden. Als ik inlog via mijn mobiele netwerk doen de websites en apps het wel.
De internet verbinding is verder goed werkend, het lijkt er op dat er een beveiligingsprobleem in de modem zit, waardoor bepaalde de sites/apps niet meer werken.
Ik heb inmiddels modem gereset en instellingen nagekeken, zonder resultaat. Zowel Sony als ABN geven aan dat er geen IP block op mijn adres zit.
Weet iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Bartkr08 20 May 2020, 16:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Bart, welkom op het forum. Dat is een nogal specifiek probleem. Fijn dat je al vast je gegevens hebt ingevuld. Daarmee heeft een collega alvast even gekeken of er ergens sprake is van een blokkade. Dat bleek, gelukkig, niet het geval. Als dat wel zo was, dat is dan niet iets dat op Experia Box niveau gebeurt, maar dat echt op account niveau. Maar dit betekent dat we even verder moeten kijken wat hier nu speelt. Als ik mijn technische systeem er bij pak zie ik wel wat staan waar ik even navraag over wil doen of dit er mee te maken kan hebben. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug. 

Hi Erik,

dank voor je reactie. Ik hoop dat het probleem opgelost kan worden. Wacht tot nader bericht

 

Hallo Erik,

Ik wilde even melden dat het probleem vandaag is opgelost. Ik kan weer online met PSN en de ABN website en app zijn ook weer werkend. Geen idee wat het probleem was maar het is opgelost. Dank

Reputatie 7
Badge +30

Ha, top! Sorry voor mijn nogal late reactie. Ik was een paar dagen afwezig, en vervolgens door drukte heb ik dit topic over het hoofd gezien. Fijn dat het nu weer werkt :) Mocht het probleem toch terugkomen, laat het weten. Maar ik ga er dan vanuit dat het definitief in orde is.