Beantwoord

Geen waarschuwing aan einde 3 maanden gratis sneller internet

  • 31 March 2021
  • 10 reacties
  • 147 keer bekeken

Een aanbieding gehad voor 3 maanden gratis sneller internet. Hierbij werd vermeld dat voor de einddatum er een sms verstuurd zou worden zodat je het eventueel uit kon zetten. 

De sms niet gehad en nu staat er extra op de nota. Nu wel snel de 'extra' snelheid uitgezet.

Was trouwens nog steeds bagger met de snelheid, soms gaat uploaden sneller dan downloaden. En van 100 kbs heb ik nooit iets gezien. (max 40).

Is het trouwens mogelijk het bedrag op de nota nog terug te krijgen omdat ik geen sms heb gehad? 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 April 2021, 20:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Maikje, als bij jou is aangegeven dat je een herinnering zou ontvangen als de actieperiode voorbij zou zijn, is het natuurlijk behoorlijk logisch dat je daar ook van uit gaat. Flauw dat je de herinnering niet hebt ontvangen :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

 

Profiel zoveel mogelijk ingevuld 

@Maikje 100 kbs is omgerekend ongeveer 0,1 Mbps. Dat is dan wel heel weinig :wink:

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik kijk er een beetje vreemd tegenaan omdat je tot en met 27-03 gratis het snellere internet had mogen gebruiken, maar op de factuur is dit gecorrigeerd vanaf 17 maart. Daar gaat al iets niet goed dus. Verder zie ik de optie op dit moment nog steeds aan staan. Hoe heb je geprobeerd om dit uit te zetten? Heb je hier ook een bevestiging van ontvangen?

Ja, ik heb wel meteen de optie uitgezet. Maar nu je het noemt, heb ik denk ik geen mail gehad. 

Opnieuw geprobeerd 'sneller internet' te stoppen. Pas bij de derde poging bleef hij staan. Nu ook mail gehad dat 't is gestopt.

Blijft nog staan dat het dus al op de factuur stond voordat de' gratis' tijd voorbij was. 

@HansaanZet bedoelde dus ook 100Mbps.

Maar dat haalde het ook niet. Soms nog minder dan 10 upload 😝

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat ie nu uit staat, dus het is gelukt!

Op de factuur van maart, is €3,22 in rekening gebracht voor het snellere internet. Hier zal automatisch een deel van teruggestort worden via de factuur van april en omdat ik niet helemaal zeker weet of de periode 17-27 maart ook rechtgetrokken gaat worden, wil ik deze factuur graag even afwachten. Als je minder dan €3,22 van ons vergoed krijgt op je volgende factuur, trek je hier dan even aan de bel? Dan zorg ik er voor dat je het resterende bedrag ook van ons terugkrijgt, zodat je er geen cent voor hebt hoeven betalen :slight_smile:

Alvast bedankt! En fijne dagen gewenst! 🍀

Reputatie 7
Badge +20

Jij ook fijne dagen gewenst! 🐣🐇