Vraag

Geen Wifi meer en af en toe stoort de tv

  • 3 January 2021
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Sinds gisteren viel de WiFi steeds weg. Na resetten  kwam hij weer terug. Vanavond viel hij weer weg en na alle mogelijke resetten krijgen we geen WiFi meer. Het modem is een Experia  box V8.

wat ook al een paar dagen speelt is dat de tv af en toe stoort ( toeval? )


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Richard1969. Zou je kunnen aangeven of het lampje “Wireless” brandt en of je gebruik maakt van wifi versterkers van KPN? Heb je daarnaast de wifi manager al eens gedaan? 

Het lampje brand / knippert. Wij hebben wifi versterkers van KPN. Ja wij hebben de WiFi manager gedaan. Hij geeft dan aan dat het modem opnieuw opgestart moet worden. Het doet zich voornamelijk s’ avonds voor. Gisteren kwamen wij er achter dat de vaste telefoon ook niet meer werkt ??

Reputatie 7
Badge +17

Wat ik je zou willen aanraden is de wifi versterkers te ontkoppelen van het internet en met alleen de stroomkabel aangesloten deze allemaal te resetten. Reset daarna je Experiabox en controleer dan of je met alleen deze aangesloten weer internet hebt. Als dit zo is koppel dan de versterkers weer aan en dan zou de wifi weer moeten werken. In de meeste gevallen moet de reset van het modem ook het telefonie probleem oplossen. Zo niet zou ik je willen vragen je profiel in te vullen zodat ik door kan meten wat er dan aan de hand is.