Vraag

geen wifi op plekken dichtbij de modem

  • 11 February 2021
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraag over onze wifi, wij hebben problemen thuis met onze wifi. de wifi valt namelijk weg op bepaalde apparaten (met name apple) op plekken dichtbij de modem (de begane grond, waar de modem is). Hoe verder van de modem hoe beter het internet is. We hebben tft internet en een experia v10A box. Ook hebben bepaalde apparaten ook last op de 1e verdieping. In totaal hebben we 7 apparaten die de wifi gebruiken. 

Heeft iemand een oplossing? 

Alvast bedankt!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi @wifiproblemen, Welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat  je deze problemen opgelost wilt zien. Heb je de Wifi Manager al doorlopen? Zo ja, wat kwam daar uit als conclusie? Er is ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen, die zou je ook eens kunnen doornemen. Ik hoor het graag van je als het gelukt is. Krijg je de Wifi problemen niet opgelost dan raad ik je aan om ons te bellen op 0800-0402. Ik hoop dat je snel weer overal in huis kunt genieten van een optimaal WIFI netwerk. 😊

Reputatie 2
Badge

Hoi @wifiproblemen, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!