Beantwoord

Gegevens kloppen niet na afsluiten nieuw abonnenment

  • 6 December 2020
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Hallo,

Zojuist mijn internet/tv abbo aangepast in mijnKPN. Op de site wordt mij getoond dat ik € 64.49 p/m ga betalen.

Na enige tijd krijg ik de bevestiging binnen en daarin staat dat ik € 69.49 p/m ga betalen. In de bevestiging wordt helaas de € 5,- hussel entertainmentvoordeel niet meegenomen.

Hoe komt dit met mijn factuur en waarom kloppen die 2 niet met elkaar?

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 December 2020, 09:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @G vd Bij ,

Onderin het bericht staat dat het KPN Hussel voordeel er nog niet bij zit. 

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

Hallo Noordzee,

Als je mijn bericht goed had gelezen (en de afbeeldingen goed had bekeken) dan had je kunnen lezen dat ik via MijnKPN (dus al klant van KPN) mijn huidige abonnement heb aangepast. Dus van alles-in-1 Thuis naar Hussel 100 Mb.

Hierbij is al duidelijk dat ik hussel voordeel heb, aangezien mijn mobiel in dezelfde omgeving zit en ik nu ook KPN compleet heb. En het overzichtje geeft dit ook aan, samen met alle wijzigingen!

De bevestigingsmail laat iets anders zien.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo,

 

 

 

Lees dan nog eens dat stukje over Entertainmentvoordeel. 

Er staat dat je daarover nog apart bericht krijgt.

In een bevestiging wordt altijd de bruto prijs vermeld omdat je die Hussel-korting alleen maar krijgt zolang je aan de voorwaarden voldoet.