Beantwoord

Geld retour nog niet uitbetaald

  • 4 April 2021
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

hier bij vraag ik aub kpn regeer is een keer op mijn vragen heb al 6 maanden ongeveer 175 euro tegoed en steeds wordt er gezegd gemaild we verekenen met open facturen ik zij top dankje dan terwijl ik ook vroeg zeg wat er nog aan rest schuld staat ??? graag per mail of accept giro dan krijg ik bericht je sta op zwarte lijst haha mot niet gekker worden hoop dat jullie willen regeren hier op heb echt veel keer onder werk tyd div keren rond de 30 minuten gepraaten winkel geweest dus graag antwoord hier op lees de mails maar die ik kreeg sta er zwart en wit op ??? groetjes ap vd linden
mail 
po

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 6 April 2021, 11:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @ap vd linden! Goed dat je ons gevonden hebt. Met de gegevens in jouw profiel kon ik meteen op onderzoek uit. Voor zover ik kan zien, heb je van ons een credit van € 25,00 en een credit van € 149,16 gekregen (samen ongeveer € 175,00). Deze credits zijn verrekend op de factuur, dus niet met openstaande bedragen. Wel heb je van ons € 57,67 terug gekregen doordat de credit van € 149,16 verrekend is met de factuur van maart. Deze factuur is van 28 maart, dus als je het nog niet hebt gekregen, dan krijg je het deze week. De facturen die op dit moment als onbetaald in het systeem staan, dienen dan ook gewoon betaald te worden. Ik zie dat voor het nummer 06-*****326 nog vier openstaande facturen zijn en voor het nummer 06-*****615 nog één. Ik wil je adviseren om deze facturen zo spoedig mogelijk te betalen.

dat is een mooi verhaal denise maar dan zou je toch maar eens de emails naar mij gericht lezen die jullie gestuurd hebben  zou een maand geleden wel met openstaande factuurs verrekend worden binnen 10 dagen ? en zou na zoveel keer bellen enz sta echt op dat ik  van het restant een mail of acceptgirokaart zou  krijgen maar als kpn het inplaats van nr 59 naar nr 9 stuurt ??? en als je verder kijk sta alleen die ene factuur open van afgelopen abo in april en dat zou al maand geleden opgelost zijn maar vind prima zo zelfs bij de kpn app sta er div factuurs open op nr 06......15 die ook al betaald zijn maar als je nu toch al veel weet van me en toch  druk er bezig er mee ben bedankt daar voor 

zou dan leuk zijn als  kpn nou eens me die eind afrekening gaf op mail of acceptgiro. maar of dat gebeurt ? fijn weekend

Reputatie 7
Badge +17

Ik had de e-mail over het hoofd gezien, maar heb hem er nu bij gepakt. In de e-mail staat inderdaad dat de € 149,16 op jouw rekening gestort wordt, mits alle facturen voldaan zijn. Indien de facturen niet voldaan zijn, dan wordt het bedrag met de openstaande facturen verrekend. Dit laatst zou wel alleen gelden voor de openstaande facturen van jouw Thuis abonnement. Je hebt geen openstaande facturen van jouw Thuis abonnement, dus zou je het bedrag op jouw rekening gestort moeten krijgen. Dit is helaas niet gebeurd. In plaats daarvan is het bedrag op de factuur van maart verrekend. Mogelijk is dit een invoerfout van mijn collega geweest. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om dit te corrigeren. Het belangrijkste is dat je de creditering wel gekregen hebt.

Ik lees in de e-mail ook dat we een invoerfout hebben gemaakt bij de adreswijziging van jouw mobiele abonnement. Deze fout is inmiddels door mijn collega's hersteld. Je ontvangt weer KPN Compleet korting en de gemiste korting is vergoed door mijn collega's. Wel staat voor dit telefoonnummer (06-******15) de factuur van februari nog open. In MijnKPN kan je zien wat het bedrag van deze factuur is. Ook kan je de factuur via de app betalen. Lukt dit niet, dan lees je op onze website meer over andere betaalmogelijkheden.

Begrijp ik het goed dat je nog op een eindafrekening wacht van het andere mobiele nummer (06-******26)? Ik verwacht dat die binnenkort zal komen. Dit nummer is namelijk voorlopig beëindigd.

mijn laatste reactie bedankt zover maar dat ene nr is eind contract is nog eve wat ik zij afrekening en andere nr is al 24 mrt betaald dus dat snap ik soms niet dat dat niet lukte via mijn kpn betaal factuur gaat steeds niet raar maar waar heb hem gewoon via me bank betaald bewijzen aanwezig maar echt bellen naar kpn kost me echt steeds minimaal 30 minuten en vaak nog niet goed genoteerd jammer terwijl ik toch lang klant ben en zoals je zag van af juni 2020 al poos bezig en eindelijk de vegoeding nu haast rond maar jij toch bedankt dat ze me nu de rest gaan doorgeven hoop ik !

fijne avond

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb zojuist nog een keer gekeken en zie dat de betaling gistermiddag in ons systeem is verwerkt. Er staat op dit moment geen factuur meer open voor jouw mobiele abonnement. :blush: