Beantwoord

Geldigheid huidige SuperWifi actie kpn

  • 29 September 2020
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Op dit moment is er een actie om kpn superwifi te nemen en daarbij twee gratis super wifi punten krijgt.

Mijn vraag is tot wanneer deze actie nog geldt aangezien ik dat er nergens bij kan zien staan.

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 September 2020, 19:50

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @BjornvM , die actie geldt zolang deze op de website aangeboden wordt.

 

De afgelopen jaren heeft KPN bijna altijd een actie in korting gehad op de abbonementskosten of de keuze voor een tastbaar product waaronder een HEOS speaker.

Als u KPN wifi nodig heeft en over een tijdje klant wil worden, kunt u als KPN deze lijn aanhouden zal voor korting kiezen en de apperatuur los aanschaffen. Indien dat niet kan is er voldoende vergelijkbare apperatuur te koop die ook werkt met KPN.

Reputatie 7
Badge +24

Dat weet niemand. Afgelopen zomer is de actie ook al plots een keer gestopt en een paar weken later weer opnieuw gestart. Dat kan zomaar.

Maar wat maakt het uit? Want u krijgt anders een welkomstkorting die zowat dezelfde waarde heeft dan de SuperWiFi's. Dan kunt u dus daar de SuperWiFi's van betalen. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @BjornvM en welkom op het forum! De bovenstaande berichten hebben alles al goed samengevat zie ik. 🙂 We hebben altijd wel een vorm van welkomstkorting, dus als de SuperWifi actie ineens stopt kun je het geld wat je bespaart met een eventuele toekomstige korting op de diensten ook gebruiken voor het aanschaffen van wifi versterkers. Wanneer deze specifieke actie stopt is niet bekend, maar met de bovenstaande tips heb je in elk geval een stok achter de deur.

Heb je al besloten om klant te worden?

Reageer