Beantwoord

Geldt de verdubbeling van de internetsnelheid ook bij een 50mbit abonnement?

  • 25 March 2024
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik heb een brief gekregen dat mijn internetsnelheid de komende maand gratis verdubbeld gaat worden van 100 naar 200 mbit/s. Omdat ik 100 mbit/s al voldoende vind, overweeg ik om mijn abonnement aan te passen naar 50 mbit/s. Als ik dan die verdubbeling ontvang, hoop ik dat ik daarmee weer op 100 mbit/s uitkom. Mijn vraag is, of de verdubbeling ook voor 50 mbit/s geldt.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 March 2024, 12:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Zodra u iets veranderd aan uw abonnement vervalt het aanbod. KPN is niet gek. Ze geven u iets wat hen niks kost en waar u niets of bijna niets aan heeft.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Spukje, welkom! De gratis verdubbeling is specifiek voor dit 100 Mbit abonnement. Als je deze aanpast naar een lagere snelheid, zal ook de verdubbeling komen te vervallen. 

Als ik vragen mag: Welke klanten hebben die aanbieding gekregen? Ik heb ook KPN 100 MB internet, kan ik daar dan ook in aanmerking voor komen? Zou wel heel mooi zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Is zo niet te zeggen, Willem. Er worden wel vaker aanbiedingen samengesteld die alleen gelden voor bepaalde klantgroepen. Die krijgen een dergelijke aanbieding dan per mail. Als jij geen mail hebt gehad, dan zit jij niet in de selectie voor deze aanbieding. Misschien op een later moment wel. 

Reageer