Beantwoord

Geluidsoverlast uit verdeelkast naast mijn woning

  • 10 April 2019
  • 6 reacties
  • 423 keer bekeken

Sinds de aanleg van glasvezel in de verdeelkast en het installeren van daarvoor geschikte hardware, geeft de verdeelkast ongelooflijk veel geluidsoverlast. 24x7 is het geluid van ventilatoren te horen bij ons in de tuin en op het balkon. We worden er gek van!
Graag komiek in contact met iemand die dit voor ons gaat oplossen.
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 April 2019, 08:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Lebu, Daar kan vast iets aan gedaan worden. Ik ga daar in ieder geval mijn best voor doen. Zou je jouw postcode, huisnummer en telefoonnummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik hierover in overleg.
Hallo Marina,

Fijn dat je op mijn bericht regeer.
De gevraagde gegevens staan in mijn forumprofiel.
Tot later.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Lebu, Ik heb je gegevens doorgegeven aan collega's die verantwoordelijk zijn voor alle verdeelkasten. Ze gaan uitzoeken of er iets aan gedaan kan worden. Ik verwacht dat ze hierover contact met je opnemen. Mocht ik iets van ze horen, deel ik het uiteraard met je. Voor nu wens ik je een mooi weekend.
Hartelijk bedankt, Marina.
Ook jou wens ik een fijn weekend.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Lebu, Ik kreeg zojuist een mail van mijn collega dat ze iets gedaan hebben tegen het geluidsoverlast van de verdeelkast. Kun je dit bevestigen?
Goedemorgen Marina,

Inderdaad! Het is sinds het weekend lekker stil in de verdeelkast. Een dikke pluim voor de netwerk engineers die het hebben opgelost.
Ik wil je hartelijk bedanken voor het oppakken en uitzetten van de melding.

Reageer