Beantwoord

Gemiddeld 3x Rood lampje op V10a sinds mesh update

  • 22 September 2021
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

beste kpn .

sinds die meshupdate wordt ik gemiddeld 3 keer vooral ,savonds van de wifi afgeflikkert.geen wifi signaal,geen tv niks meer.

ik zie het lampje ven de router rood worden en na 3 minuten weer groen en weer beeld en wifi.

alles al gereset van alles geprobeert maar blijft een probleem.

kan dit nog een keer opgelost worden.jullie kunnen toch zien hoevaak de router opnieuw opstart.

kijk er eens goed naar en los het probleem eens op.

ik ben zeker niet de enige met dit probleem.

los het op graag en snel.

icon

Beste antwoord door Hanna_ 23 September 2021, 11:21

Bekijk origineel

3 reacties

Hier hetzelfde probleem. De V10a crasht en gaat rebooten. Dit is sinds een dag of 2 zo. Weet niet of er vrij recenteen firmware update is geweest, maar dit is wel super irritant. Zeker wanneer je thuis werkt en middenin een call geen verbinding meer hebt.

Ja ook een v10 a. 

Maar wat is de oplossing. Heb jij een idee. Hopelijk reageert er iemand van kpn met de oplossing. Ik ben benieuwd. 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Mullertek en @Aunl, welkom. 

Wat vervelend dat jullie beiden last hebben van hetzelfde probleem. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het internet/de Wifi telkens weg valt. Valt enkel de Wifi uit of merken jullie dat de gehele verbinding weg valt (Dus ook bekabelde apparaten en eventueel de TV). Als enkel de Wifi wegvalt, zouden jullie de verbinding uit kunnen meten via de Wifi manager, als ook andere diensten wegvallen, kunnen jullie je eigen verbinding uitmeten via het stappenplan op onze service pagina. Mocht dat niet lukken, dan hoor ik het graag. 

@Aunl, mocht het niet lukken via de bovengenoemde opties, dan raad ik je aan om een eigen topic aan te maken.

Reageer