Beantwoord

Gevonden apparaat van KPN, Nokia G-010G-Q

  • 20 March 2021
  • 7 reacties
  • 871 keer bekeken

Vandaag bij het opruimen van zwerfafval een Nieuwe Nokia G-010G-Q gevonden. Mogelijk gestolen oid van de KPN. Bij deze de vraag of de KPN het apparaatje terug wil hebben.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 March 2021, 19:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Jaap, 

Dankjewel voor je bericht.

Nee, dat hoeven wij niet terug te hebben. Je mag het zelf inleveren:relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

@Alex_P

Is KPN  niet geïnteresseerd om een glasvezelkastje terug te krijgen en zelf te recyclen?

G-010G-Q GPON ONT

Hergebruik is geen optie lijkt me, nu het als zwerfvuil gevonden is.

Tja, op de site van KPN kost dit apparaatje 45€ ex btw. En hoe duurzaam is KPN eigenlijk?

Buiten gevonden gisteren heeft het wat geregend, vannacht lichte vorst, en hoe lang ligt die daar al, met andere woorden, doet die het nog en zo ja voor hoelang, ik zou hem niet meer willen gebruiken hoe milieu onbewust het ook lijkt.

Reputatie 7
Badge +24

Buiten gevonden gisteren heeft het wat geregend, vannacht lichte vorst, en hoe lang ligt die daar al, met andere woorden, doet die het nog en zo ja voor hoelang, ik zou hem niet meer willen gebruiken hoe milieu onbewust het ook lijkt.

Dit was ook mijn inschatting. 

Reputatie 7
Badge +24

Tja, op de site van KPN kost dit apparaatje 45€ ex btw. En hoe duurzaam is KPN eigenlijk?

Wij beschouwen onszelf als redelijk duurzaam. :relaxed:

Als iemand hem toch wil hebben kan hij gratis afgehaald worden!