Vraag

Gister contact gehad en na 18 min wachten werd opgehangen; ik wil graag dat jullie nu contact met mij opnemen

  • 26 July 2022
  • 9 reacties
  • 117 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb gisteren 18 minuten in de wacht gestaan voor jullie klantenservice. Daarna werd aan jullie kant simpelweg opgehangen. 

 

Ik ga niet weer voor niets zo lang in de wacht hangen. gelieve mij zsm terug te bellen. ik ga ervanuit dat jullie mijn nummer in mn profiel kunnen zien. 

 

mvg


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @ms12 , KPN belt normaal gesproken nooit terug. Gewoon nog een keer proberen via 0800 0402 of via Twitter of via Facebook.

 

Hallo Jan, 

 

ik heb daags wel wat beters te doen dan eindeloos en voor niets in de wacht te staan. KPN trekt een enorme muur om zich heen zonder mogelijkheid om fatsoenlijk met ze in contact te komen. ik verwacht hier dan ook een antwoord van een medewerker en niet van een toevallige passant die zich er mee komt bemoeien. 

en niet van een toevallige passant die zich er mee komt bemoeien. 

Hallo @ms12 , wil je wel je toon een beetje matigen, daar zijn we hier op het forum niet van gediend, op het forum proberen we elkaar te helpen en als je alléén van KPN een reactie verwacht, moet je je vraag niet in een openbaar forum stellen, maar rechtstreeks met KPN contact opnemen op de manieren zoals ik eerder beschreef.

 

Reputatie 7
Badge +10

Hallo Jan, 

 

ik heb daags wel wat beters te doen dan eindeloos en voor niets in de wacht te staan. KPN trekt een enorme muur om zich heen zonder mogelijkheid om fatsoenlijk met ze in contact te komen. ik verwacht hier dan ook een antwoord van een medewerker en niet van een toevallige passant die zich er mee komt bemoeien. 

Dit forum is specifiek opgericht en bedoeld voor KPN klanten en andere geïnteresseerden om elkaar te helpen. Daarnaast zijn er Webcare medewerkers actief die (indien nodig) mensen kunnen helpen. Gezien de hoeveelheid topics kan het zomaar twee dagen duren voordat een Webcare medewerker reageert.

Dus elke toevallige passant mag hier ook een antwoord geven. Dit forum is ook niet bedoeld om klachten in te dienen en dan te verwachten dat je een vlot antwoord krijgt. Daarvoor zou ik je verwijzen naar het klachtenformulier op de website:

https://www.kpn.com/algemeen/klacht.htm

Reputatie 7
Badge +7

Gewoon bellen, op speaker zetten, kopje koffie pakken ofzo, dan valt het wel mee denk ik.

dag Ward, 

Als jij of één van je collega's me nu gewoon even belt dan is dat waarschijnlijk minder moeite dan dat je nu dit forumbericht schrijft. 

en Jan, toon matigen? doe het zelf. Als er een manier was om KPN fatsoenlijk te bereiken zou ik m'n vraag ook zeker niet in een openbaar forum stellen. Het is KPN zelf die dit forum aandraagt als mogelijke manier om in contact te komen. 

Ik ga niet weer voor niets zo lang in de wacht hangen

 

 

@ms12 Als u wilt en kunt aangeven wat dat "niets" voor een probleem is, misschien kunnen de forumleden u wel helpen zonder dat u weer voor niets in de wacht gaat hangen. Er is hier een heleboel know-how op allerlei gebied aanwezig, maar dan moet de wil er wel zijn. 😉

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou dit topic nu blocken,  zo gaan we toch niet met elkaar om?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo! Ik haak even in. @ms12 je stelt je vraag nu op het gebruikersforum van KPN. Hier staan klanten elkaar te woord en helpt de community elkaar. Als je er onderling niet uitkomt, dan kan de moderator, dat ben ik, bijspringen. We bellen je niet. Mocht je iemand telefonisch willen spreken, dan is toch het advies om 0800-0402 nog eens te bellen. Dit kan tot 20 uur vanavond. 

Maar je mag dus ook je vraag op het forum stellen. We helpen je graag.