Beantwoord

Glas lampje brandt niet op het glasvezelkastje

  • 28 June 2022
  • 1 reactie
  • 3176 keer bekeken

Alles al aan en uitgezet. Maar geen affect. Lampje glas brand niet. 
 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 28 June 2022, 08:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @LdWO, welkom bij ons op het forum. Dat het glaslampje niet brandt doet vermoeden dat er geen signaal vanaf buiten bij het glasvezelkastje aankomt. Had je dat kastje ook opnieuw opgestart? En heb je ook gekeken op kpn.com/storing? Als het een storing is die meerdere aansluitingen treft zal het daar worden genoemd. 

Als je daar niets ziet staan kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven zodat wij met je mee kunnen kijken.

Ook kan je hiervoor bellen met 0800-0402 (gratis). omdat je hele verbinding het niet doet is dat de beste optie. Je hebt dan direct iemand aan de lijn en die kan sneller met je meekijken naar de verbinding.