Beantwoord

Glasvezel 500/500, maar V10 gekregen?

  • 13 March 2020
  • 10 reacties
  • 166 keer bekeken

Badge

Ik ben na 20 jaar Ziggo Zakelijk (Voorheen Casema) overgestapt naar KPN Zakelijk. Ik was een zeer tevreden Ziggo klant, echter met mijn bedrijf waar we dagelijks grote bestanden moeten uploaden, was ik bij Ziggo gelimiteerd tot 50Mb. 
Vandaag heb ik de apparatuur ontvangen die aanstaande donderdag zal worden geïnstalleerd. In het pakket zit een V10. Wordt ik nu met een oud modem opgescheept? Ik heb internet 500/500 en ITV, zonder telefonie afgenomen. Doe ik er goed aan om een V10A te vragen? Ik wil echt de beste van deze twee.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door RobertLa 19 March 2020, 13:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat u de V10 heeft ontvangen, dat heeft een reden. Heeft u een DSL verbinding? 

Badge +19

En er is echt helemaal niets mis met de V10. Sterker nog ik zou niets anders willen!!!

Ik ook niet, maar dat kan dan ook niet anders, want de V10A ondersteunt geen pair bonding. En dat heb ik wel nodig om een normale snelheid te krijgen. De V10 doet dat wel. Én die heeft nog een extra (4de) UTP-aansluiting. 

Dat u de V10 heeft ontvangen, dat heeft een reden. Heeft u een DSL verbinding? 

Hallo @Nick83 , als ik het goed lees heeft/krijgt @RobertLa een 500/500 glasvezelaansluiting.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat u de V10 heeft ontvangen, dat heeft een reden. Heeft u een DSL verbinding? 

Hallo @Nick83 , als ik het goed lees heeft/krijgt @RobertLa een 500/500 glasvezelaansluiting.

Glasvezel zie ik niet staan. Het zal het wellicht wel wezen, maar ik zou het graag zeker willen weten, vandaar dat ik het vraag. Want anders zie ik geen reden voor die v10.

Wat ik wel zie staan is dat Robert een zakelijk abonnement afgesloten heeft. En misschien krijgen zakelijke klanten altijd een v10 en word de v10a alleen aan particuliere klanten gegeven. Zou kunnen. Weet ik niet...

Badge

Dat u de V10 heeft ontvangen, dat heeft een reden. Heeft u een DSL verbinding? 

Hallo @Nick83 , als ik het goed lees heeft/krijgt @RobertLa een 500/500 glasvezelaansluiting.

 

@Nick83 @JanD Klopt. Ik heb glasvezel besteld 500 down en up.

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Robert! De V10 is nog gewoon een Experia Box uit onze huidige line-up. Deze kan de 500 Mbit prima aan :)

Badge

Welkom op het forum, Robert! De V10 is nog gewoon een Experia Box uit onze huidige line-up. Deze kan de 500 Mbit prima aan :)

 

@Erik_ Dank je Erik. Vanmorgen is de monteur geweest en daarna heb ik mijn netwerk van de Ziggo modem/router aan de Experia Box gehangen. Het werkt als een speer. Niemand in huis heeft wat gemerkt :)

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen :thumbsup_tone1:

Reputatie 6
Badge +8

Dat u de V10 heeft ontvangen, dat heeft een reden. Heeft u een DSL verbinding? 

Hallo @Nick83 , als ik het goed lees heeft/krijgt @RobertLa een 500/500 glasvezelaansluiting.

Glasvezel zie ik niet staan. Het zal het wellicht wel wezen, maar ik zou het graag zeker willen weten, vandaar dat ik het vraag. Want anders zie ik geen reden voor die v10.

Gezien het feit er 500/500 in het onderwerp staat, lijkt glasvezel mij de enige optie?