Vraag

glasvezel

  • 9 July 2020
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Bij ons in de straat zijn al diverse keren de glasvezelkabel kapot gegaan  wanneer wordt het gemaakt, er gebeurt niks en horen nergens iets van .
hebben bijna geen zenders en internet in het noodpakket en betalen voor duurste pakkEt van kpn.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Peter233, Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je bericht.
Dat meen je niet. Ben je al lang afhankelijk van het noodpakket?:persevere: Wat rot dat je niet weet wanneer dit wordt opgelost. 
Ik wil graag even met je meekijken om te zien of ik je een status kan geven van deze benarde situatie:nerd:
Kun je je gegevens invullen in je profiel en het hier laten weten -in een reactie- als dit is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Peter233, ik heb helaas geen reactie meer van je gezien, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Heb nog nooit zo een slechte communicatie meegemaakt.dieptriest dat wij problemen van jullie zelf moeten oplossen voor jullie.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Peter233. Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Zonder gegevens kan ik helaas niets. Nu zie ik dat je de gegevens inmiddels hebt ingevuld, dank daarvoor. Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat er geen graaftoestemming is gegeven om de kabelbreuk op te lossen. 
Toevallig vandaag heeft de collega die deze case in beheer heeft vandaag proberen te bellen. Ik ga vragen of er morgen weer contact opgenomen kan worden, zodat jullie voorzien worden van een update. De case is complex omdat de kabelbreuk onder huizen/tuinen door ligt. 
Mogelijk wordt er een nieuwe kabel aangelegd omdat het inderdaad al de 3e(?) breuk is. Je hoort van ons:persevere:

 

EDIT (paar minuten later): Hebben jullie een extra/ander telefoonnummer dat ik kan toevoegen als contact telefoonnummer, mochten we ‘niemand’ kunnen bereiken? Dan geef ik dit door. 

Reageer