Beantwoord

glasvezel

  • 7 January 2021
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Volgens Caiway en Delta beschik over een glasvezelaansluiting maar ik zit tot tevredenheid ( alleen wifi matig) al jaren bij KPN dus laten checken of ik glasvezel via KPN kan ontvangen. Via de standaardcheck krijg ik dan een standaard antwoord van dat er alleen de gewone ontvangst mogelijk is !!! Kan KPN geen gebruik maken van het al aanwezig zijnde glasvezelnet en moet ik dus maar overstappen op Caiway ???

icon

Beste antwoord door Nick83 7 January 2021, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

KPN maakt inderdaad geen gebruik van de glasvezelkabel van caiway. 

. . . tot tevredenheid ( alleen wifi matig) al jaren bij KPN  . .

wifi staat totaal los van de internet verbinding

 

. . . tot tevredenheid ( alleen wifi matig) al jaren bij KPN  . .

wifi staat totaal los van de internet verbinding

 

Kees,

Vanochtend had ik een Like geplaatst bij jouw opmerking in dit topic. Ik denk het namelijk ook. Vandaag kreeg ik weer eens een hard kartonnen mededeling van KPN, bij ons wordt ooit eens glasvezel aangesloten. (Om het kwartaal krijgen we dus zo’n kartonnetje waar wel letters op staan en fototjes, maar geen enkele informatie). 

Hierin stond de tekst:

Overal goede wifi

Je skypet met je neef in Amerika en ondertussen pak je in de keuken een drankje. Dan loop je door je woonkamer naar buiten en gaat in de zon zitten. Bang dat de verbinding gaat haperen? Met glasvezel heb je overal in huis wifi en klets je gewoon gezellig door. 

Je hebt het dus helemaal mis. Volgens de deskundigen van KPN heb je niets anders nodig dan glasvezel.

Een andere tekst op dat karton vertelde trouwens dat je ook de open haard in je woning hiermee kan aanzetten vanuit de auto. 

Ik denk dat jij er helemaal niets van weet. :rofl::joy::rofl:

 

Het is weer ongelofelijk, geen wonder dat de gemiddelde consument er geen wijs meer uit  kan worden.

Met glasvezel heb je overal in huis wifi en klets je gewoon gezellig door.

Staat dat er echt ? Dat lijkt me iets voor de reclame code commissie, alhoewel, wat die allemaal afkeuren als klacht . . .

Â