Beantwoord

glasvezel aangelegd, hoe weet ik of het actief is?

  • 29 January 2022
  • 5 reacties
  • 360 keer bekeken

Hoi, afgelopen donderdag is hier de monteur langs gekomen om glasvezel van buiten naar de meterkast te brengen. Ik heb nog niet echt verbetering gemerkt qua snelheid, staat dit nu gelijk 'aan' of moet ik daar nog wat voor doen?

icon

Beste antwoord door Nick83 29 January 2022, 21:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Bartmvd , via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer  zien of je verbinding is opgeleverd.

Kun je een foto plaatsen van je glasvezelpunt?

Hallo @Bartmvd , via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer  zien of je verbinding is opgeleverd.

Kun je een foto plaatsen van je glasvezelpunt?

Hoi Jan,

 

De verbinding is beschikbaar volgens die site. Maar ik zie nog geen kabel tussen het punt en mijn modem. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Nee, de kabel is binnen gebracht. Verder is er nog niets aangesloten. Er komt later nog een monteur van KPN provider langs. Die komt de Experiabox of KPN Box op dit kastje aansluiten. Maar dat kan nog wel een paar weken duren. Er word vanzelf contact met u opgenomen om een afspraak te maken.

Hallo @Bartmvd , je kunt bij KPN een migratieverzoek van koper naar glas indienen, dan wordt er een afspraak ingepland voor omzetting.

 

Reputatie 7
Badge +11

Hallo @Bartmvd , je kunt bij KPN een migratieverzoek van koper naar glas indienen, dan wordt er een afspraak ingepland voor omzetting.

Het lijkt mij beter om het juist af te wachten zoals @Nick83 ook al aangeeft. Merk toch wel vaak hier op het forum dat als dit direct na het aanleggen van de huisaansluiting aangevraagd wordt dit niet altijd even lekker gaat, of KPN Netwerk moet nog iets afronden of het is bij KPN nog niet helemaal goed in de administratie verwerkt. KPN wilt iedereen waar glas ligt over hebben op glas dus die gaan echt nog wel contact opnemen.