Vraag

Glasvezel aanleg

  • 12 March 2020
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Beste,
Al vanaf okt wonen wij in ons nieuwbouwhuis *****  in Reeuwijk. Wij hebben al een ruim aantal maanden geen internet, telefonie etc. Al HEEL VEEL telefoontjes zijn hier gepleegd maar iedereen wijst naar elkaar en een oplossing wordt er niet gegeven. Die willen wij na al deze maanden wel. Wij zijn er klaar mee en nemen geen genoegen aan:de aannemer neemt contact met u op want dat gebeurd niet. Wat moeten wij doen op de glasvezel kabel naar binnen geschoten te krijgen? Graag ZSM reactie!!!!

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ewout, welkom op het forum. 

Ik snap je frustratie zeker. Er is echter niets wat ik hieraan kan doen. Als provider zijnde wachten wij ook tot de netwerkbeheerder klaar is om de diensten te kunnen leveren. Het enige wat je kunt doen is wederom contact opnemen met Netwerk NL, onderaan deze pagina

Als ik ook maar iets kon doen had ik dit met alle plezier gedaan. 

Reputatie 6
Badge +8

Beste,
Al vanaf okt wonen wij in ons nieuwbouwhuis *****  in Reeuwijk. Wij hebben al een ruim aantal maanden geen internet, telefonie etc. Al HEEL VEEL telefoontjes zijn hier gepleegd maar iedereen wijst naar elkaar en een oplossing wordt er niet gegeven. Die willen wij na al deze maanden wel. Wij zijn er klaar mee en nemen geen genoegen aan:de aannemer neemt contact met u op want dat gebeurd niet. Wat moeten wij doen op de glasvezel kabel naar binnen geschoten te krijgen? Graag ZSM reactie!!!!

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

Op d'n duur zou ik het wel geloven.

Zijn er geen alternatieven die in ieder geval snel aangesloten kunnen worden? Kabel of xDSL via een concurrent zodat jullie in ieder geval zonder stress verder kunnen?