Beantwoord

Glasvezel aansluiten

  • 5 January 2021
  • 1 reactie
  • 105 keer bekeken

Weezenhof Nijmegen,

Huh? Er staat iemand van de KPN aan de deur en vraagt of het nu uitkomt dat hij een glasvezelkastje installeert. Zonder enige communicatie vooraf. Bij jullie ook? Ik heb aangegeven er zelf naar te informeren..

Zonder enige vorm van vooraf contact of informatie. In deze tijd onvoorspelbaar, dit kan toch niet de bedoeling zijn?

 

Admin: link verwijderd uit bericht

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 12 January 2021, 15:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Jandalf, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Als er zo maar iemand voor de deur staat die het glasvezelkastje wil installeren, dan kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. 

KPN bestaat uit 2 verschillende bedrijven, namelijk een internetprovider (dat zijn wij) en een netwerkbeheerder (KPN NetwerkNL), zij gaan onder andere over de aanleg van glasvezel en het installeren van glasvezelkastjes. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met KPN NetwerkNL om dit na te vragen. Als je op de link klikt, dan vind je onderaan de pagina de contactmogelijkheden van hen.

Bij vragen over jouw KPN producten kunnen we je uiteraard wel verder helpen.