Beantwoord

glasvezel en alleen vast bellen

  • 4 January 2021
  • 2 reacties
  • 1082 keer bekeken

Als ik geen glasvezel aansluiting in huis neem kan ik dan wel alleen vast blijven bellen? Ik heb immers tv en internet van Ziggo via de kabel.

icon

Beste antwoord door Nick83 4 January 2021, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @aalscholver en je hebt niet de vaste telefoon via Ziggo lopen? En dus een ouderwetse analoge lijn via KPN?

Als dat klopt is dat je reinste geldverspilling, bij KPN betaal je je dus blauw aan een vaste telefoonverbinding terwijl je bij Ziggo voor € 1 per maand bij Ziggo tevens vaste telefonie hebt!

Die glasvezelaansluiting zou ik zonder meer in huis laten monteren, is toch gratis.

Dat betekent niet dat je ook daadwerkelijk een glasabo moet nemen bij een willekeurige provider.

Laat je echter veel later alsnog een glasaansluiting in de meterkast aanbrengen, dan kan het veel geld gaan kosten. Een gemiddelde aansluiting kost per huis € 1.000.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Vast bellen kan eventueel nog gewoon via de telefoonlijn. Maar over een paar jaar kan dat over zijn.

Moet u betalen voor de glasvezel aansluiting? Hier word die gratis aangelegd, zelfs als er geen abonnement afgesloten word.

Â