Beantwoord

Glasvezel en geen internet wifi

  • 8 February 2020
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik was altijd super tevreden met kpn in Ede. Goed stabiel internet via telefoonkabel. Nu verhuisd naar Veenendaal en dus aan de glasvezel. Wat een gezeik hier mee geen wifi niet op telefoon en laptop word je ook nog van kastje naar muur gestuurd en niet terug gebeld worden zoals beloofd. Geen mij maar een nieuwe andere modem of gewoon oudewetste internet. Moet nu bij mij ouders thuis voor school aan de gang wat een drama en maar wel de rekening moeten betalen... 

icon

Beste antwoord door Marijkevkruistum 11 February 2020, 21:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marijkevkruistum, welkom hier. 

Ik lees dat sinds je verhuist bent dat je geen WiFi hebt. Heb je alleen geen WiFi of helemaal geen internet? Dus ook niet via de kabel? Ik vermoed het wel. 

Ik begrijp in namelijk dat je hier al contact over hebt gehad. Je zou nog weer teruggebeld worden. Maar dat is nog niet gebeurd begrijp ik. Nu wil ik graag eens meekijken naar wat er aan de hand is. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Vandaag monteur nr 3 gehad. Met kabel ook totaal geen internet. Monteur nr 3 verving het kastje in de meterkast en internet werkte.  Vandaag maar 2x even geen draadloos internet gehad. Beter dan de 427 keer dat het dus was uitgevallen gisteren..  Ik hou het nog even in de gaten maar het lijkt dus het nieuwe kastje wat geplaatste was dus gewoon al kapot te zijn geweest. Jammer dat je dan een week verder ben en wel alles heb kunnen betalen ook met een nieuwe kabel van meterkast naar punt in huiskamer kostte okk 57 euro als ik het geweten dat het aan het kastje lag in de meter kast had me dat dus weer een hoop geld bespaard. 

Reputatie 7
Badge +20

Het is soms lastig uit te sluiten waar het probleem ligt. Vandaar dat we alles bij langs lopen. In ieder geval lees ik nu dat de 3e monteur de boel heeft op kunnen lossen door weer een nieuw kastje te plaatsen. Dat is fijn. Mocht je nog weer problemen ervaren, laat het dan vooral weten.Â