Beantwoord

Glasvezel gebruiken, afspraak afgezegd

  • 1 May 2020
  • 8 reacties
  • 132 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Vandaag heb ik een email ontvangen dat mijn monteursafspraak niet door zal gaan.

Ik heb 0800-0402 gebeld en mijn ongenoegen gemeld. Na lang heen en weer gepraat (KPN zag de afspraak niet als noodzakelijk) is deze afspraak nog steeds door KPN afgezegd.

Ik ben hier nogal ongelukkig over (temeer omdat ik op 16 april al een keer voor niets een paar uur op een monteur van KPN heb gewacht)....sinds half maart probeer ik KPN al te bewegen om onze glasvezel verbinding te realiseren!?!

Inmiddels een glasvezel abonnement bij T mobile afgesloten, zij komen deze verbinding wel aansluiten....blijkbaar zijn nieuwe klanten nog altijd interessant. 

Ik vind het zo treurig hoe bestaande klanten door KPN gewoon aan de kant worden gezet.

We moeten allemaal een beetje ons best doen voor elkaar, juist toch ook voor trouwe, hele langdurige klanten en niet alleen voor nieuwe aansluitingen??

 

Met vriendelijke groet,

Marielle van Wiechen 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 May 2020, 16:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Heeft u wel een bevestiging ontvangen van het opzeggen van u contract bij KPN? Dat is wel even belangrijk om te weten.

Als u wilt dat een medewerker van KPN inhoudelijk op u bericht reageert, is het verstandig om even u profiel aan te passen en te voorzien van gegevens die ontbreken.

Beste Jeroen,

Zodra mijn glasvezelverbinding een feit is zal ik mijn contracten bij KPN opzeggen. Mijn profiel bevat volgens mij mijn juiste gegevens.

Groeten, Marielle 

Badge +19

Het is me niet helemaal duidelijk of u nu wel of geen internetaansluiting hebt. Mocht dat wel zo zijn dan vind ik het onbegrijpelijk dat u hiervoor een monteur in huis wilt hebben. We moeten met zn allen zorgen dat corona de wereld uitgaat. En natuurlijk komt er een monteur als dat echt nodig is en ook bij een nieuwe aansluiting.

U wilt van koper overstappen naar glasvezel misschien? Als dat zo is, dan is het nu niet noodzakelijk om een monteur te laten komen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marielle, welkom op het forum. 

Het is mij ook niet geheel duidelijk hoe dit precies zit. Ik vermoed dat jij op dit moment actieve diensten van ons hebt en een overstap naar glasvezel hebt aangevraagd, verbeter me vooral als ik dit verkeerd heb. In je profiel zie ik namelijk geen gegevens. Dit wordt dan inderdaad als niet noodzakelijk gezien omdat er een verbinding actief is. T-Mobile doet dit wel omdat je daar als nieuwe klant wordt aangemeld, iets wat bij ons ook zou gebeuren wanneer er geen verbinding was geweest. Die keuze is heel simpel, op dit moment staat de veiligheid van onze monteurs voorop om ze zoveel mogelijk te beschermen, als er diensten actief zijn zullen er geen monteurs worden aangestuurd. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Marielle, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Heel graag zou ik horen vanaf wanneer jullie denken dat een aansluiting naar glasvezel wel mogelijk is. Ik snap dat veiligheid monteurs voorop staat en overstappen op een andere provider heeft ook niet mijn voorkeur. Tegelijkertijd zouden we enorm geholpen zijn als we vanaf hier kunnen ‘werken’.
Met vriendelijke groet, Mariëlle 

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan ik nog niet aangeven, we kijken eerst mee hoe alles gaat verlopen met de versoepeling de komende tijd. Wat is er op moment precies aan de hand dat je niet kunt werken? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?