Beantwoord

Glasvezel in Kudelstaart

  • 22 October 2020
  • 6 reacties
  • 249 keer bekeken

Het is nu Q4 2020 in Kudelstaart. Enig idee wanneer KPN komt met een glasvezelverbinding? M.vr. gr.,

 

Admin: eigen topic voor je gemaakt

icon

Beste antwoord door Robin_ 28 October 2020, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hoi McFant, ik kan me voorstellen dat je een verbinding via glasvezel wel ziet zitten! Het aanleggen van glasvezel gebeurt door: KPN Netwerk NL Op de website kun je checken wat de status is en je eventueel aanmelden voor een nieuwsbrief zodat ze je op de hoogte houden :wink:

Beste KPN Moderator, de glasvezelverbinding ligt er al en, naar nu blijkt, zijn er diverse providers. Helaas is KPN daar niet een van …… dus ????? m.vr.gr., McFant

Reputatie 5
Badge +8

Ai, dat is wel heel erg zuur :frowning2:  Het kan spijtig genoeg voorkomen dat andere partijen glasvezel aanleggen waar wij geen gebruik van kunnen maken. Er zijn situaties waar we samenwerken met externe aanbieders, via deze link: Glasvezel kun je er meer over teruglezen. 

Hier, https://www.deltafibernetwerk.nl/mijn-status/ , kunt U de huidige providers zien. Wilt U mij echt vertellen dan het grote KPN hier niet kan bijstaan?

Badge +19

.

 

Solcon is toch kpn??

Die is aktief op het delta netwerk (caiway)