Beantwoord

Glasvezel in Ter Apel via KPN?

  • 13 February 2020
  • 4 reacties
  • 246 keer bekeken

Bij ons in de buurt ( buitengebied Ter Aar) zijn ze volop bezig met het aanleggen van glasvezel. Nu vraag ik mij af of ik mij moet inschrijven om mee te mogen doen. Dit betekent waarschijnlijk dat ik mijn abonnement bij KPN moet opzeggen en mij moet inschrijven bij de providers van glasdraad. Wie kan mij uitleggen hoe dit in elkaar zit. KPN heeft toch ook gewoon dezelfde glasvezels die 5G doorzenden

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 February 2020, 21:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @vincentkl , je zou via onderstaande link eens kunnen kijken wat KPN (binnenkort) voor jou kan betekenen:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

 

Reputatie 7
Badge +24

KPN heeft toch ook gewoon dezelfde glasvezels

Ja, maar kennelijk niet bij u in de straat. Als u gebruik wilt maken van glasvezel, dan zult u zich aan moeten melden bij 1 van de providers van glasdraad. En dat houd dus in: overstappen. 

die 5G doorzenden

5G heeft hier niets mee te maken. 5G is een draadloos mobiel netwerk.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Vincent, welkom op het forum. 

In sommige gebieden werken wij ook samen met glasdraad. Dit heeft te maken met overeenkomsten die we moeten afsluiten om te mogen leveren op netwerken die niet van ons zijn. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik specifiek nakijken of wij op je adres zullen kunnen leveren. 

Ik kijk graag van je. 

Reputatie 7
Badge +28

Bij ons in de buurt ( buitengebied Ter Aar) 

@vincentkl

Wat is het nu?

Ter Aar ligt vlakbij Alphen en Ter Apel ligt vlakbij Nieuw-Weerdinge.