Beantwoord

Glasvezel in Tiel

  • 17 July 2020
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Kan niet wachten op dat glasvezel in de bebouwde kom van Tiel. Ik heb nu de keuze uit Ziggo of geen TV-Internet; destijds ( 1999) werd er door de PTT nog telefoonlijnen aangelegd voor alleen de vaste telefoonlijn per woning. Echter zaten daar z.g. eindlussen in, wat inhoud dat in een wijk een x-aantal woningen waren die op zo'n eindlus zaten. Qua snelheid houd dat in 1 MB op zo'n eindluswoning. U raad het al, dit is nooit aangepast door PTT/KPN en ook de verplichting om dat te regelen verviel voor KPN. Nu dus verplicht aangewezen op de kabel van Ziggo, met zijn tarieven waar een paard de hik van krijgt. En nu dan ook nog eens dat gedoe met Fox-Sports erbij. Dus laat maar heel gauw de grond voor mijn huis opengaan voor die glasvezel.

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 July 2020, 14:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

@admin: Vreemd dat dit antwoord gezien wordt als de start van een nieuwe topic met vraag. Ik zie namelijk geen vraag staan ? Als het antwoord niet bevalt kun je de reactie beter verwijderen.

 

Hallo @jos55 , heb je al eens via onderstaande link gekeken wat er op jouw adres via KPN leverbaar is:

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @jos55, je bericht is een nieuw topic gemaakt omdat deze vragen beter individueel beantwoord kunnen worden. Dit soort situaties zijn namelijk per persoon en per tijdstip verschillend. Het vorige topic was nog niet gek oud maar in 3 maanden kan er een hoop veranderen!

Ik begrijp dat je het niet als vraag bedoelde maar ik en mijn collega's kijken natuurlijk altijd graag even mee naar de mogelijkheden!
Had je je postcode al eens ingevoerd op de site die @JanD noemt en op www.kpnnetwerk.nl? Hier zie je altijd de laatste informatie over de komst van glasvezel op jouw adres. Op de site van KPNNetwerkNL kun je je ook opgeven voor de regionale nieuwsbrief!

Edit: ik zie dat je hierover ook al met mijn collega in gesprek bent in dit topic! Ik stel voor dat we het bij 1 topic houden :blush: Ik markeer deze als opgelost!