Beantwoord

Glasvezel internet

  • 27 November 2020
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Vandaag, 27-11 zou mijn internet & tv abonnement ingaan. 

alles is gereed in de meterkast. 

Iemand enig idee of dit een willekeurig tijdstip is ? Want tot op heden geen internet/tv

 

mvg 

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 November 2020, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @JTDK in de regel krijg je een mail of sms vanaf wanneer de diensten gereed zijn voor gebruik.

Is dat vandaag, begin dan eens met de glaskast minimaal 2 minuten van de stroom te halen en daarna de modem/router een fabrieksreset te geven, dat wil de boel nog wel eens opporren.

Geen resultaat, dan even bellen met 0800 0402.

Succes.

 

 

Geen mail of sms ontvangen, gister nog contact gehad omdat volgens het contract het de 26ste in zou gaan. Volgens de medewerker was het de 27ste. 
 

Bedankt voor je advies , helaas heeft het niet geresulteerd in een internetverbinding. 

 

 

 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @JTDK. Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag, als je verwacht dat je een signaal krijgt snap ik dat je contact zoekt als het er nog niet is. Ik zie geen gegevens op je forumprofiel staan, daarom heb ik nog niet voor je kunnen kijken of het signaal nu wel actief is. Werkt het inmiddels wel? Als dat niet het geval is kan je jouw profiel nog invullen en hieronder een seintje geven, dan kijk ik meteen met je mee.

Reputatie 7

Ik heb geen reactie van je gezien @JTDK. Is het signaal inmiddels wel actief? Of kan ik nog met je meekijken?

Goedemorgen Jasper, inmiddels een werkende verbinding.

 

mvg