Beantwoord

Glasvezel internet traag

  • 19 August 2020
  • 2 reacties
  • 1612 keer bekeken

Goedemiddag, 

 

Ik heb geprobeerd te bellen, maar er werd gewoon opgehangen. Meerdere malen online de internet test gedaan voor de snelheid. Ook al op afstand geprobeerd te verbeteren, maar dit werkt ook niet. Wij hebben nog niet zo heel lang glasvezel internet, maar het is geen verbetering ten opzichte van hiervoor. 

 

Wij kunnen niet met meerdere personen online actief zijn of het internet is langzaam of werkt gewoon niet. Ik zit nog geen 5 meter van het kastje af en heb soms al geen internet. 

 

Hoe kan het dat het zo slecht is? Glasvezel hoort juist voor verbetering te zorgen en hier betalen we ook voor. Als ik op mijn laptop op netflix zit, en mijn broertje op de playstation gaat het al mis. 

Er is nergens een duidelijk antwoord te vinden, telefonisch wordt er gewoon opgehangen dus probeert het maar hier. Anders moeten we toch gaan kijken om ergens anders heen te gaan.

 

Vriendelijke groet, 

 

Saranne

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 20 August 2020, 15:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @saranne, welkom op ons forum. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het internet zo traag is. Ik wil graag uitzoeken hoe we dit kunnen oplossen. Als je de problemen met de wifi ervaart, zou je dan de Wifi Manager kunnen doorlopen? Deze analyseert en verbetert de wifi. Het is raadzaam om deze 2 keer na elkaar te doorlopen. 

Als je ook problemen ervaart met bekabeld internet, zou je dan zowel de Experia Box als het glasvezelkastje 30 seconde van de stroom kunnen halen? Mocht dit het probleem niet verhelpen, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hier een seintje over geven? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 6
Badge +10

 

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer