Glasvezel is beschikbaar. Wanneer gaat mijn abonnement in?

  • 25 February 2021
  • 11 reacties
  • 262 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

 

Ik heb een pre-order gedaan voor internet (Glasvezel) & TV.

Als het glasvezel aangesloten is zal het abonnement starten. 

De glasvezelmonteurs zijn vorige week langs geweest en op de KPN site staat dat, na het invoeren van mijn adres, het glasvezel reeds beschikbaar is. 

Echter, mijn abonnement is nog niet gestart. Geen pakket met de hardware en geen e-mail. Ik heb een bestelnummer, maar gezien dit een forum betreft zal ik deze niet plaatsen vanwege privacyoverwegingen.

 

Ik hoor graag van u.

 

Met vriendelijke groet,

Robert


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Vaak gaat daar best nog wat tijd over heen. De vraag is of de apparatuur in de centrale al klaar is. Normaal gesproken krijg je daar automatisch bericht over .

Beste,

Ik heb bericht van de netwerkbeheerder dat mijn aansluiting gereed is gemeld. Hoe lang duurt het proces bij jullie van gereed melding tot verzending hardware?

Mvg,

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Rob789, welkom hier. 

Op de een of andere manier hebben we jouw bericht over het hoofd gezien, mijn excuses hiervoor. 

Ben je inmiddels voorzien van de juiste informatie? 

Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Beste Alex,

 

Dank. Mijn vraag is nog onbeantwoord.

Ik heb de benodigde info aangevuld in mijn profiel.

Ik hoor graag van u.

 

Met vriendelijke groet,

Robert

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie dat je aanvraag bij ons nog als een zogenaamde pre-order staat. Dat betekend dat KPN Netwerk NL dit nog niet gereed heeft gemeld (het gaat per wijk overigens), wat erop neerkomt dat wij nog niet kunnen en mogen leveren. 

Ik moet je helaas doorverwijzen naar Netwerk NL, scrol even naar beneden om de contactmogelijkheden te zien. 

Ik snap dat dit niet het gewenste antwoord is, ik kan hier helaas niet omheen. We moeten die afmelding/goedkeuring hebben voordat we iets kunnen doen. 

 

@Rob789  Via de link https://tele2-fpi-info.fourstack.nl, kun je controleren of de glasvezel geactiveerd is.

Bij mijn dochter stond FttH gisterenochtend op rood, s'middags op groen, waarna de bestelling is gedaan en gelijk een monteur is ingepland voor 9 april as.

Beste Hans,

 

Volgens planning is de FttH vrijdag op groen gesprongen. 

Weer een stap vooruit..

 

Met vriendelijke groet,

Robert

 

Vandaag was de 4e werkdag nadat de FttH op groen ging. Nog niks vernomen van KPN. Is daar iemand?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Rob, ik ben hier nog. 

Ik zie dat je gisteren via de klantenservice een nieuwe bestelling hebt geplaatst met de plandatum 13 april. Herken je dit?

Hallo Alex,

Er is met iemandanders zijn KPN account telefonisch contact gezocht. Hopelijk werken jullie eraan om makkelijker bereikbaar te zijn voor klanten met een pre-order want ik zat tussen wal en schip. Mijn kpn account gaf foutmeldingen bij het zoeken van contact en dit forum werkt vele malen langzamer/frusterender dan het belletje waarmee het uiteindelijk gelukt is. Ik kijk uit naar de start van mijn abonnement en hoop dat na het koppelen van mijn product contact zoeken makkelijker wordt..

Met vriendelijke groet,

Robert

Reputatie 7
Badge +24

Hi Rob, dank voor de terugkoppeling. 

Een pre-order is inderdaad iets ingewikkelder omdat we dan een terugkoppeling moeten hebben dat alles op je adres goed is aangesloten. 

Weet wel dat we wel werken aan een betere samenwerking. 

Je weet me hier te vinden mocht ik nog iets voor je kunnen bedenken. :relaxed: