Vandaag heb ik voor de zoveelste keer gebeld met KPN om een glasvezelaansluiting te krijgen. Dat is iets wat KPN heel erg moeilijk vindt. Soms denk ik dat het lukt, maar dan is er weer een probleem met Digitenne, of een monteur die een afspraak heeft gemaakt maar niet komt opdagen, of een rood kabeltje dat volgens KPN https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modem-aansluiten-op-glasvezel.htm door KPNNetwerk geregeld moet worden.
Op 13 januari was het volgens de KPN-man niet mogelijk een glasaansluiting te krijgen als je een Digitenne-ontvanger had, maar volgens de man die ik vandaag spraak is dat onzin.
Op 26 februari werd me het rode kabeltje beloofd. Het zou op 8 mrt komen maar maar het kwam niet.
Op 9 maart heb ik maar weer gebeld. Deze keer vroeg de KPN-man me om mijn mobiele telefoonnummer. Wat moet hij daar nou weer mee? Hij stuurde me een SMS met een nummer dat ik moest voorlezen.
Ik trok de conclusie dat je geen glasaansluiting kunt krijgen als je geen mobiele foon hebt. En de KPN-man bevestigde dat.
Hij heeft beloofd dat er op 9 april (g)een monteur komt.
Beste antwoord door Bart van KPN
Bekijk origineel