Beantwoord

Glasvezel, maar geen verbinding

  • 13 May 2020
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Badge

in wolvega  glasvezel in woning maar ontvang geen signaal wat is de reden

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 May 2020, 21:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @koppijn, welkom! Dat is uitermate vervelend! Heb je de Experia Box en het glasvezelkastje al eens twee minuten stroomloos gemaakt? Kan je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @koppijn Ik zie dat je niet hebt gereageerd. Speelt het probleem nog steeds of is alles inmiddels in orde? 

Badge

Goedemorgen Bart,  we hebben via oxxio een glasvezelaansluiting aangevraagd en die zou op 28 april j.l. aangesloten worden, helaas geeft kpn geen bericht og melding door dat die geactiveerd wordt. kastje e.d. zijn al aangesloten maar dus geen signaal.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @koppijn, wat jammer om te lezen! Als je de aanvraag via Oxxio hebt lopen, kunnen wij (KPN klantenservice) helaas geen gegevens inzien. We kunnen je er dan ook niet bij helpen, ben ik bang :-(. Je kunt wel eens contact opnemen met KPN NetwerkNL. Zij dragen zorg voor de oplevering van glasvezel. Oxxio staat als het goed is ook met hen in contact. Hopelijk is het snel opgelost!