Goedendag,
Op 13 februari zijn wij naar onze woning verhuisd. We hebben hier ook gelijk een glasvezel abbonement voor afgesloten. In de straat is al glasvezel aangelegd, maar de vorige bewoners hebben dat destijds niet door laten leggen naar de woning.
Nu heb ik gebeld met KPN, doorverwezen naar KPN netwerk, KPN netwerk verbond mij door met de aannemer die volgens hun dit aan kon leggen (Artemis). Deze vertelde mij dat zij klaar zijn in onze regio en dat het is overgenomen door Allinq. Weer terug doorverbonden naar KPN netwerk. Deze gingen contact opnemen met Allinq. Vervolgens kreeg ik te horen dat Allinq volgens hun ook niet bezig zijn in ons gebied en dat het gewoon afwachten was tot de overstap tussen beide aannemers is gemaakt. Kortom, een telefoongesprek van 50 minuten, met als conclusie: Ik moet gewoon afwachten, maar ze weten niet hoe lang.
Ondertussen zit ik al 2 maanden zonder stabiel internet en ik heb niet echt het idee dat dit binnen korte duur opgelost zal zijn.
Is er in jullie optiek iets dat ik kan doen om dit proces te versoepelen?
Bedankt voor de input!