Beantwoord

Glasvezel wel naar binnen gebracht maar niet aangesloten

  • 16 December 2022
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Men heeft een kabel van buiten naar binnen aangesloten…...en nu?

De wachttijd voor vragen minimaal 15 min…..beetje lang

Niemand kan een antwoord geven wanneer kan ik gebruik maken van glasvezel.

Vaste klanten worden slecht geholpen….

icon

Beste antwoord door Roos79 16 December 2022, 17:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Ruudzuid Wat is de status bij KPNNETWERK als je daar kijkt?

Dat het naar binnen is gebracht wil niet gelijk zeggen dat je ook het gelijk kan gebruiken.

Want is enkel de kabel binnen of heb je al kastje?

Reputatie 1

Enkel de kabel…..

 

Reputatie 7
Badge +8

Wat is de status hier?

https://www.kpnnetwerk.nl

 

Het kan best nog even duren nadat de kabel is binnen gebracht namelijk.

Reputatie 1

Glasvezel beschikbaar

 

De site is onbetrouwbaar kwa informatie van levering/aansluitdatum...

Reputatie 7
Badge +8

En is het vandaag binnen gebracht?

Vaak moet de uitvoerende partij dit nog melden bij KPN voordat de vervolg stap genomen kan worden.

 

Hier duurde dat ook enkele weken al met al.

 

Bij mij is glas naar binnen gebracht maar enkel de kabel in een afgeschermd kastje.

Her modem zit nog op koper.

De snelheid kon ik al wel aan passen naar tot zelfs 1 Gb

Komt er nog iemand om het modem op het glasvezelkastje aan te sluiten. Nu zit daar nog geen aansluitmogelijkheid op.