Beantwoord

Glasvezel werkt niet bij installatie door monteur

  • 28 February 2022
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Vriendelijke monteur komt alles installeren. T mobile glasvezel eraf en alles van KPN eraan. Monteur; nu stapt u over naar A kwaliteit leverancier.

Blijkt hij vervolgens geen glasvezel verbinding te kunnen maken. Uhhh, ik had al glasvezel, hoezo geen verbinding? Monteur doet check in de centrale kast in de buurt maar krijgt geen verbinding. Is probleem in netwerk en daar kan KPN niets aan doen. Moet netwerk leverancier oplossen. Maar ik had al glasvezel?

Dus, dan T mobile maar weer terugzetten. En ja hoor, die doet het niet meer. En daar sta je dan. Geen internet, geen tv. Je staat gewoon voor het blok.

Komt er niemand op het idee bij KPN om eerst de verbinding te checken voordat ze alles omzetten? Nu zitten wij zonder terwijl hier 3 personen thuiswerken.

We kunnen u mobiel extra GB's geven. Uhhh, wij zitten mobiel niet bij KPN. 

Morgenmiddag komt de monteur van de netwerk leverancier. Ik krijg sms bericht van KPN om nieuwe afspraak te maken met kpn monteur. Uhhh,  volgende week woensdag eerste mogelijkheid. 

Ook klantenservice hetzelfde verhaal. 

Heel slecht KPN om mensen zo voor het blok te zetten.

En nu? Wat doet KPN om dit op te lossen?

 

 

icon

Beste antwoord door Pgee 1 March 2022, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Gelukkig, de netwerk monteur heeft in de centrale kast in de wijk de aansluiting omgezet van T mobile naar KPN.

Zelf alles aangesloten en het werkt, zowel internet als de tv.

Blijft vreemd dat dit niet vooraf duidelijk was, dat had veel geregel voorkomen ( 2 huisgenoten hebben voor vandaag een werkplek buitenshuis moeten regelen). 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Pgee! Vervelend dat de monteur niet in 1 keer goed werk af heeft kunnen leveren. Wel goed om te horen dat alles ondertussen is opgelost. Ik zal daarom het topic voor je sluiten. :relaxed: